معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت : طرفداران حزب الله به زودی برای اعلام درخواستهایشان به خیابانها می ریزند .
شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه دولت لبنان با عمل به دستورات امریکا فرصت اصلاح را از دست داد , افزود : دولت کنونی این کشور تقریبا روزانه از امریکا دستورمی گیرد .
وی گفت: دولت لبنان و رهبران تشکل چهارده مارس دربسیاری موارد همان کلمات وجملههای مسئولان امریکا را تکرار کرده و می کنند.
شیخ نعیم قاسم افزود : از سوی دیگر سران کاخ سفید بی هیچ شرمی و با صراحت اعلام کردند , آنها دولت کنونی لبنان را تشکیل داده وبنابراین از این دولت حمایت خواهند کرد .
معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت : روز قبل ازمذاکرات اخیر گروههای لبنانی , جفری ویلتمن سفیر امریکا با برخی اعضای تشکل چهارده مارس تماس گرفت و به آنها گفت , واشنگتن حامی شماست بنابراین خواسته های مخالفان مانند گروههای حزب الله وامل را قبول نکنید .
نعیم قاسم افزود :همچنین کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه امریکا در روز دوم تجاوز اسرائیل به خاک لبنان در تابستان گذشته به صراحت اعلام کرد , واشنگتن می خواهد لبنان دروازه و مدخل خاورمیانه جدید مورد نظر کاخ سفید باشد.
وی تاکید کرد : جنبش حزب الله یک گروه لبنانی است , که به هیچ کشوری ازجمله ایران وابسته نیست و کمک مالی مشروط را از هیچ کشوری قبول نمی کند.
نعیم قاسم افزود : اینکه ایران یا سوریه ازمقاومت لبنان وحقوق مردم این کشورحمایت کنند , عیبی ندارد و به معنای وابستگی مقاومت این کشور به ایران یا سوریه نیست .