صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۳۴۰۸۱
جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی

مهم‌ترین عامل موفقیت در شرایط سخت کشور

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز سه شنبه با حضور در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در جلسه مشترک با دریابان شمخانی دبیر شورا و معاونین این نهاد مهمترین مسائل داخلی و خارجی در حوزه امنیت ملی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
دریابان علی شمخانی در این جلسه با اشاره به سیاست ثابت دبیرخانه برای بهره گیری از ظرفیت کارشناسی مجموعه دستگاهها و نهادهای تخصصی دولتی و غیردولتی بویژه مجلس شورای اسلامی برای تصمیم سازی و تصمیم گیری در حوزه های مختلف گفت: هدف اصلی دشمنان طی سالهای اخیر ودر چارچوب اعمال سیاست فشار حداکثری،درگیر کردن جمهوری اسلامی ایران در پرونده های مختلف امنیتی در داخل و خارج از کشور برای ایجاد چالشهای امنیت ملی در زمینه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بوده است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی محور قرار گرفتن راهبرد مقاومت فعال از سوی نظام وحضور ایثارگرانه و هوشمندانه مردم در عرصه های مختلف و حمایت همه جانبه از سیاستهای اصولی حاکمیت،مهمترین عامل عبور موفق کشور از شرایط سخت اقتصادی و امنیتی عنوان کرد و افزود: بدون شک اقتدار امروز نظام می تواند پشتوانه محکمی برای تلاش همه جانبه به منظور رفع آسیب های موجود بویژه در حوزه های اقتصادی و معیشتی و بی اثر کردن جنگ ادراکی دشمنان برای ناامید کردن مردم باشد.
شمخانی گفت: علی رغم مشکلات و چالش های موجود چشم انداز بسیار روشنی برای غلبه بر چالشها و شتاب گرفتن حرکت همه جانبه به سوی پیشرفت و توسعه و رفاه پیش روی کشور قرار دارد.
در این جلسه همچنین نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان دیدگاههای خود پیرامون موضوعات مختلف اقتصادی،سیاسی، امنیتی و اجتماعی،راه کارها و نظرات کارشناسی خود برای مدیریت موثر بر چالشهای اصلی کشور را ارائه کردند

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات