بصیرت: وزیرامور خارجه آمریکا با این ادعا که واشنگتن نمی خواهد حق ایران را برای داشتن انرژی هسته ای نادیده بگیرد گفت: آمریکا به دشمنان دائمی نیازی ندارد و در صورتی که تهران فعالیت های غنی سازی اورانیوم خود را حتی برای مدتی محدود متوقف کند حاضر به گفت وگو با ایران خواهد بود. به گزارش بصیرت به نقل از خبرگزاری هند، رایس بار دیگر تکرار کرد که اگر تهران فعالیت های غنی سازی اورانیوم خود را حتی برای مدتی محدود متوقف کند وی حاضر است در هر مکان و زمانی و درباره هر موضوعی با همتای ایرانی خود صحبت کند.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد که ایران پیشنهاد وی را نپذیرفته است