صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۳۵۸۴۴

پژمانفر: تعامل با شرق در رفع مشکلات اثرگذار است/ کشور معطل مذاکرات نیست

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم، کشور را فقط معطل مذاکرات نمی‌کند و از ظرفیت کشور‌های همسایه و شرق نیز برای رفع مشکلات استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت، حجت الاسلام نصرالله پژمانفربا اشاره به کارنامه دولت در عرصه سیاست خارجی، گفت: جمهوری اسلامی ایران با همه کشورهای دنیا از غرب تا شرق ارتباط دارد و ما باید بتوانیم ارتباطات خود را با کشورهای دنیا تقویت کنیم تا مسائل و مشکلات کشور از این طریق حل و فصل شود.

وی متذکر شد: دولتِ روحانی صرفاً با کشورهای غربی تعامل برقرار می‌کرد و آنطور که باید و شاید به کشورهای همسایه و شرق توجه نکرد. تعامل با شرق و همسایگان و فرصت‌هایی که از این طریق برای کشورمان به وجود می‌آید، برای ما بسیار مهم است و می‌تواند روی تصمیمات آینده و بهبود مسائل اقتصادی ایران اثرگذار باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم نشان داده است کشور را فقط معطل مذاکرات نمی‌کند و همزمان با رایزنی برای رفع تحریم‌ها، تعامل با سایر کشورهای دنیا را هم در دستور کار دارد.

پژمانفر تصریح کرد: دولت روحانی در تلاش بود که مسائل و مشکلات کشور را فقط از طریق ارتباط با کشورهای غربی و پای میز مذاکره حل کند و حتی به همه کشورهای غربی توجه نمی‌کرد و صرفاً با چند کشور غربی ارتباط داشت که آن نگاه هیچ سودی برای ایران نداشت.

وی بیان کرد: همه کشورها از جمله کشورهای همسایه فرصت طلایی برای ما هستند و باید از ظرفیت تعامل و ارتباط با این کشورها به خوبی و برای رفع مشکلات کشور بهره‌مند شویم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات