صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۳۷۱۷

احتمال تخریب بخشی از نیروگاه یانگ‌بیون


بصیرت به نقل از جام جم آنلاین: دولت کره‌شمالی در اقدامی بی‌سابقه برای نابود کردن بخشی از نیروگاه هسته‌ای یانگ‌بیون این کشور اعلام آمادگی کرده است. به گزارش خبرگزاری کره‌جنوبی (یونهاپ) به ظاهر کره‌شمالی در خصوص منهدم کردن بخش‌هایی از این نیروگاه با امریکا به توافق رسیده است.

 قرار است ایالات متحده در قبال تخریب بخش‌هایی از نیروگاه نام کره‌شمالی را از فهرست کشورهای حامی تروریسم حذف کند.

کریستوفر هیل، مقام ارشد مذاکرات هسته‌ای امریکانیز پیش از این اعلام کرده بود کره‌شمالی بزودی فهرستی از برنامه‌های هسته‌ای خود را تحویل خواهد داد اما به زمان دقیق آن اشاره نکرد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات