بین الملل >>  بین الملل >> نبض بین الملل
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۳۹۱۲۵

شلاق موشک‌های مقاومت بر پیکر رژیم جعلی صهیونیستی

سید رضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه موشک‌های مقاومت رژیم جعلی صهیونیستی را موشکباران کرده‌اند و باعث اختلال در سامانه‌های گنبد آهنین شده‌اند، گفت: مقاومت فلسطین با تندترین پاسخها، خواب خوش را از چشمان رژیم صهیونیستی می‌رباید.

شلاق موشک‌های مقاومت بر پیکر رژیم جعلی صهیونیستی

مقاومت جهاد اسلامی فلسطین و برخی گروه‌های دیگر همچون ناصر صلاح الدین در ساعات شب گذشته و امروز راکت ها و خمپاره هایی را به مناطق اطراف غزه و تعدادی اندک را را به سمت تل‌آویو شلیک کرده اند‌. هدف از این اقدام فرسایش ظرفیت پدافند گنبد آهنین و کم کردن ذخایر آن است، چنان که برخی از سامانه ها نیاز به بارگذاری  مجدد پیدا کردند.

نکته مهم دیگر این است که شلیک راکت ها و خمپاره های فلسطینی، توانست آسایش و امنیت روانی اشغالگران را سلب کند و آنان را در پناهگاه ها نگه دارد و شهرهای زیر آتش تعطیل شده اند.

همچنین طبق تصاویر منتشر شده، اصابت تعدادی از راکت ها به شهرهایی چون سدیروت، عسقلان و اشکول باعث ایجاد خسارات و زخمی هایی نیز شده و این‌گونه نبوده که پدافند رژیم صهیونیستی بتواند تمام راکت ها را با موفقیت رهگیری و نابود کند. 

جهاد اسلامی وعده داده است جنگ در روزهای آینده با تسلیحات جدیدتر ادامه خواهد یافت. همچنین با توجه وارد نشدن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، رژیم صهیونیستی کمتر مناطق مسکونی و بیمارستانی را هدف گرفته است.

به نظر می‌آید یئیر لاپید، نخست وزیر موقت رژیم جعلی صهیونیستی برای دست پر بازگشتن از انتخابات آبان ماه سال جاری، بمباران مناطق مسکونی در غزه و حمله به زنان و کودکان بی‌گناه و غیر مسلح را کلید زده است

جهاد اسلامی وعده داده در ساعات آینده از تسلیحات جدیدی رونمایی می کند که باعث غافلگیری صهیونیست ها خواهد شد.

سید رضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل بین‌الملل  درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطقی از غزه گفت: حمله ناگهانی رژیم صهیونیستی با هواپیما به مناطقی از غزه تاکنون به شهادت بیش از 11 نفر و بیش از 55 مجروح منجر شده است، به‌طوری که تعداد قابل توجهی از شهدا و مجروحان زنان و کودکان هستند.

راهبرد معاصر
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات