صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۳۸۶۶۶

عملیات ضدصهیونیستی در عمق اراضی اشغالی/ یک صهیونیست کشته شد

رسانه‌های صهیونیستی صبح امروز یکشنبه گزارش دادند که یک نیروی پلیس رژیم اسرائیل از سوی جوان فلسطینی در منطقه رعنانا داخل اراضی اشغالی 1948 با خودرو زیر گرفته شده و کشته شده است.
          
بعد از عملیات شهادت‌طلبانه شهید رعد حازم در قلب تل‌آویو در فروردین ماه گذشته، رژیم صهیونیستی تلاش کرد با سرکوب، حملات و یورش به کرانه باختری و بازداشت ده‌ها فلسطینی، بر شکست امنیتی خود سرپوش بگذارد و مانع از تکرار عملیات فلسطینی‌ها در اراضی داخل 1948 شود.
عملیات امروز بیش از 3 ماه پس از آن عملیات و درست یک روز پس از سفر بایدن به اراضی اشغالی حائز اهمیت است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی ساعتی بعد به‌نقل از پلیس این رژیم از بازداشت یک جوان فلسطینی خبر دادند.

زخمی شدن دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهر طوباس، دو فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

اولین جلسه کابینه امنیتی پس از نخست‌وزیری لاپید
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه تشکیل جلسه می‌دهد. این اولین جلسه کابینه امنیتی پس از نخست وزیر شدن یائیر لاپید است.
شبکه عبری‌زبان "کان" اعلام کرد که این جلسه در سایه تنش با غزه رأس ساعت 12:45 ظهر امروز (به‌وقت فلسطین) برگزار خواهد شد.
در همین راستا، روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت هم تأکید کرد که برآوردهای ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که تنش با غزه به درگیری کشیده نخواهد شد.
رژیم صهیونیستی روز گذشته دو پایگاه مقاومت فلسطین را در نوار غزه بمباران کرد، این در حالی است که مقاومت نیز دو راکت به‌سمت شهر اشغالی عسقلان شلیک کرده بود.
منابع خبری اعلام کردند که بلافاصله پس از حمله رژیم صهیونیستی به غزه، مسئولان سازمان اطلاعات مصر تماس‌هایی با رهبران حماس و رژیم صهیونیستی برقرار کردند تا مانع از تشدید تنش و درگیری در این باریکه شوند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات