صبح صادق >>  پرونده >> پرونده
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۳۹۵۴۴

پاسخ فرمان رهبری علی الرأس و العین است

آیت‌الله ناصری در سخنان پایانی یکی از جلسات اخلاق‌شان می‌گویند: «این دعای آخرالزمان(عج‌) است...؛ یا الله و یا رحمن و یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک[...]

آیت‌الله ناصری در سخنان پایانی یکی از جلسات اخلاق‌شان می‌گویند: «این دعای آخرالزمان(عج‌) است...؛ یا الله و یا رحمن و یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک. همین آقا. این را بخوانید، برای‌تان خیلی نافع است. این یکی دعا برای امام زمان(عج)، یکی هم دعا برای مقام رهبری(مدظله‌العالی). برای ایشان هم دعا کنید. ایشان فعلاً تنهاست(صدای گریه آیت‌الله ناصری بلند می‌شود) خدا می‌داند و دعای‌شان بکنید که وظیفه همه ماست. مشغول درس‌تان باشید. اگر ایشان فرمانی دادند و (درخواستی) فرمودند، علی الرأس و العین بدویم. تا ایشان فرمایشی نفرمودند بچسب به درست و درس‌تان را اهمیت بدهید. لکن اگر فرمان ایشان صادر شد، وظیفه همه ماست اطاعت کنیم. دعای‌شان را هم فراموش نکنید.»
همچنین ایشان در یکی از جلسات اخلاق خود در سال1395 خطاب به طلاب علوم دینی می‌گوید: «... در آینده شاید مشکلاتی باشد. سعی و کوشش‌تان باشد از مقام معظم رهبری جدا نباشید. خدا می‌داند اگر صحبت‌هایی شد، حرف‌هایی شد بنده بین خودم و خدای خودم این رو احساس کردم که تذکر بدم از مقام رهبری جدا نشوید... اگر صدایی، حرفی، جایی شنیدید اعتنا نکنید. بینی و بین الله این رو احساس کردم و از بعضی بزرگان هم شنیدم، به شما هم دارم نقل می‌کنم. خدایا قسمت می‌دهیم به عزت محمد و آل محمد خیر و رحمت و برکتت را بر مملکت امام زمان(عج) نازل بفرما، خدا شر اشرار را به خودشان برگردان، خدایا کسانی‌که خدمت به اسلام به قرآن، ولایت و نظام می‌کنند مخصوصا مقام رهبری در کنف حمایتت مصون و محفوظ بدار.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات