آذربایجان شرقی >>  عمومی >> تیتر یک
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۴۰۹۷۱

تراشیدن امنیت ملی؛ پروژه‌ ویران‌سازی ایران

دشمنان مردم ایران پس از ناکامی در پیشبرد اهدافشان در اغتشاشات اخیر در حالی با توسل به گروهک تروریستی داعش یکی از خونین‌ترین اقدامات تروریستی تاریخ کشور را رقم زدند
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل/ سلیمان غفاری

حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن‌موسی(ع) در شیراز با عاملیت یک عنصر وابسته به گروهک تروریستی داعش که باعث شد هموطنانمان در حرم مطهر شاهچراغ در خون خود غوطه‌ور شوند در شامگاه چهار‌شنبه چهارم آبان ماه که بر اساس تقویم اغتشاشگران همزمان با چهلم فوت خانم امینی بود، در شرایطی اتفاق افتاد که مدعیان سوگواری خانم امینی بر سر مزار او به سوت و کف مشغول بودند و همزمان دیگر عوامل گروهک منافقین و تجزیه‌طلبان در آمل و تهران و کردستان و سیستان بلوچستان و... با انجام اقدامات تروریستی علیه تعدادی دیگر از هموطنان ابعاد دیگری از این پروژه مشترک را رقم می‌زدند.

دشمنان مردم ایران پس از ناکامی در پیشبرد اهدافشان در اغتشاشات اخیر در حالی با توسل به گروهک تروریستی داعش یکی از خونین‌ترین اقدامات تروریستی تاریخ کشور را رقم زدند که همه مسیر‌های طی شده از سوی آنان برای ایجاد یک جریان اجتماعی در کشور برای حمایت از اغتشاشات اعم از فراخوان و به کارگیری تمامی رسانه‌های حقیقی و مجازی وابسته، اعمال فشار‌های بین‌المللی بر ایران، کشته‌نمایی‌ها و کشته‌سازی‌های متعدد، اعلام حمایت صریح سران اروپا و آمریکا، و کارناوال مشترک گروهک‌های تروریستی در برلین و... آن‌ها را به اهدافشان نرسانده بود.

در یک ماه و نیم گذشته، دشمن آمریکایی و هم­پیمانان خبیث و پیاده نظام مزدور و نارسانه­‌های سفارشی­کار آن­ها، یقیناً با کلّ توان خویش وارد عرصه­‌ی جنگ ترکیبی تمام عیار و بزرگترین عملّیات تأثیرگذاری با نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.
این اقدام تروریستی در عین حال پیوند و پیوست عملی تروریست‌های مصنوع قدرت‌های استکباری و اقمار حلقه به گوششان علیه امنیت مردم ایران را به منصه ظهور و بروز رساند و اثبات کرد که در این اغتشاشات همه امکانات و عِده و عُده ممکن برای شکست اراده مقاومت فعال مردم ایران زمین به آوردگاه آمده است، تا غایات جبهه مشترک استکبار و عوامل تکفیری و سران کشور‌های مرتجع منطقه اعم از عبری و عربی و غربی را تحقق بخشد. در این راستا بعد از اقدام گروهک تروریستی داعش و پذیرش مسئولیت این عملیات برای مردم ایران محلی از تردید باقی نماند که این روز‌ها با فتنه‌ای مواجهند که در آن همه گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب و مخالف با نظام اسلامی، اعم از داعش، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، همجنس‌بازان، دموکرات و کومله و جیش‌الظلم و الاحوازیه با هم به اتحاد فکری و عملی علیه مردم ایران به میدان آمده اند.

اگرچه پیش از این نقش آمریکایی‌ها در حمایت و هدایت اغتشاشات با اذعان صریح مقامات آمریکایی اثبات شده بود، به گونه‌ای که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای به حمایت از اغتشاشات پرداخت و مدعی شد که او «در کنار مردم ایران ایستاده است.» و «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم گفته بود که «توافق هسته‌ای ایران» در حال حاضر تمرکز آمریکا نیست و اذعان کرد دولت این کشور در عوض بر حمایت از اغتشاشگران در ایران تمرکز کرده است، اما بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه که روز جمعه ششم آبان ماه منتشر شده پیشینیه این اعلام حمایت مقامات آمریکایی از اغتشاشات را افشا کرد. در این بیانیه در مورد تلاش سرویس‌های جاسوسی طراح این پروژه آمده است که سرویس جاسوسی سیا (C. I. A) از همکاری نزدیک سرویس اطلاعات خارجی انگلیس خبیث، سرویس اطلاعات خارجی رژیم کودک‌کش صهیونیستی (موساد) و سرویس اطلاعات خارجی اَشرافیت بَدَوی آل‌سعود و چند کشور دیگر برخوردار بود.

دشمن با هر تابلویی از عناصر تجزیه‌طلب گرفته تا داعشی و تکفیری و هر نام دیگری همواره عناصری مسلح و مجهز در داخل به صورت آماده دارد. زمان استفاده از این عناصر را هم به فرصت مناسب اجتماعی، سیاسی و یا فرهنگی و مذهبی گره زده است تا عملیات تروریستی بیشترین اثر را بگذارد و به ظن خودشان به ضد خودش (آنتی تز) تبدیل نشود. کشوری که برخی نقاط آن چهل روز درگیر اغتشاشات هست‌ و یک جنگ بزرگ جهانی شناختی را در حال تجربه کردن هست، و کردستان و بلوچستانش آبستن تحریک گسترده عواطف و احساسات است، حرم یک امام‌زاده شیعه هدف مناسبی برای عملیات تروریستی خواهد بود و طراح پشت صحنه فرمان شلیک را صادر می‌کند و دستور او با چند واسطه مستقیم و غیر مستقیم به مرحله اجرا می‌رسد.

اما ملت ایران در روز جمعه با راهپیمایی گسترده و در تشییع شهدای شاهچراغ پیام اصلی خود را به اغتشاشگران که همانا دفاع از انقلاب و آرمان‌های امامین انقلاب است رساندند و با حضور خود در میدان یکبار دیگر دشمن را از ایجاد تفرقه در کشور ناامید ساختند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات