سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۴۲۳۰۱

لشکرکشی۲۰ نفره فحاشان و دوپینگی‌ها به سالن مسابقات تیم ملی کشتی در آمریکا

تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی در ایالت آیووای آمریکا درحالی حضور دارد که برخی از هواداران اغتشاشات در خارج کشور با حضور در سالن برگزاری مسابقات اقدام به فحاشی و برهم زدن آرامش سالن کردند. 

این افراد که در جام جهانی قطر تلاش کردند تا با شعار دادن جو استادیوم‌ها را در بازی‌های تیم ملی به نفع خود تغییر دهند اما با عدم همراهی مردم و تماشاگران روبه‌رو شدند، این‌بار در آمریکا هم نه تنها با همان قوانین اجرایی در قطر روبه‌رو شدند بلکه تعدادشان هم چیزی در حدود 20 نفر است که نشان می‌دهد اپوزیسیون حتی در آمریکا هم قدرت بسیج کردن ایرانی‌های خارج کشور را ندارد.  

همزمان با مسابقات کشتی‌گیران ایرانی، این افراد که نتوانستند جمعیت زیادی را با خود همراه کنند، به فحاشی علیه کشتی‌گیران پرداختند؛ لیدر این جماعت سام رجبی عضو سابق تیم ملی جودو بود که به‌دلیل دوپینگ در سال 89 از تیم ملی اخراج شد و بعد از پناهندگی به آمریکا، در نقش بادیگارد مصی علینژاد در تجمعات ایرانیان خارج کشور ظاهر می‌شود.

او در مراسم نمایش مستند موج زنده ساخته حبیب‌احمدزاده در آمریکا، وارد سالن نمایش شد و با برهم زدن مراسم با پرویز پرستویی درگیر شد که فیلم این درگیری در فضای مجازی وایرال شده بود.

نکته جالب اینجاست که مسئولان برگزاری مراسم اجازه ورود پرچمی غیر از پرچم رسمی ایران به سالن مسابقات را نداد و همچنین بنر این گروه را جمع کردند.

اغتشاشات 1401 , تیم ملی کشتی آزاد ایران ,اغتشاشات 1401 , تیم ملی کشتی آزاد ایران ,

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات