سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۴۲۳۲۹

به نام ایران، به کام اپوزیسیون/ کسب درآمد دلاری ضدانقلاب با اغتشاشات

اغتشاشات و آشوب‌های سه ماه گذشته درحالی فروکش کرده که اگرچه به قول معروف برای مردم ایران و حتی اغتشاش‌گران آب نداشت اما برای ضدانقلاب و اپوزیسیون خارج‌نشین نان داشت!

به نام ایران، به کام اپوزیسیون/ کسب درآمد دلاری ضدانقلاب با اغتشاشات

به‌تازگی یک ایونت هنری از سوی بنیاد برومند در نیویورک برگزار شد که طبق پوستر برنامه ورودی آن 80 دلار بود؛ در این مراسم که با عنوانِ baraye azadi(برای آزادی) برگزار شد، رقص، سرو غذا و نمایش آثار هنری برقرار بود و به بهانه مبارزه سیاسی یک پارتی برگزار کرده بودند!

عائدی این اغتشاشات و گرفتار شدن جوانان فریب‌‌خورده برای اپوزیسیون سفرهای خارجی و دیدار با مقامات کشورها بود و حالا نیز با برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری پول به جیب زدند. 

این رویه البته از دیرباز درباره ضدانقلاب مرسوم بوده؛ سران احزاب تجزیه‌طلب همچون کومله و دموکرات خود در کشورهای اروپایی با بودجه‌هایی که برای مبارزه با جمهوری اسلامی می‌گیرند زندگی مرفهی دارند اما جوانان را در مناطق مرزی به مبارزه مسلحانه علیه جمهوری اسلامی تهییج می‌کردند و اندک جوانان فریب‌خورده‌ی این گروه‌ها مجبور بودند ماه‌ها در کوهستان در سخت‌ترین شرایط زندگی کنند و دست آخر در مبارزه مسلحانه کشته می‌شدند. 

حتی برخی هنرمندانی که با کشف حجاب و یا فعالیت مجازی سعی در تحریک جوانان داشتند ساکن خارج کشورند و اوج مبارزه‌شان پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی است. 

در حقیقت جوانانی که تحت تاثیر این شبکه ها یا افراد در روزهای گذشته پا به خیابان گذاشتند یا حتی اقدام به درگیری کردند، هزینه‌ای را می‌پردازند که محرکان آنها حاضر نیستند به آن تن دهند و با فاکتور کردن اقدامات آنها، به زندگی مرفه و آسوده خود در خارج کشور ادامه می‌دهند.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات