صبح صادق >>  دیدگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۴۲۳۵۷
نماینده ولی‌فقیه در سپاه

پیروزی‌های بزرگ در راه است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: بنا به اعتراف آمریکایی‌ها، این فتنه هم جواب نداده است و دنبال راه دیگری هستند، چون این مردم نیامده‌اند مقابل این نظام بایستند و بیشتر عصبانیت آمریکایی‌ها از این مردم است.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در هشتمین کنگره علمی‌ـ پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با بیان اینکه در این فتنه‌ها افراد باید غربال شوند، اظهار داشت: فتنه‌های آخرالزمان باید بیایند تا چهره‌های نفاق ریزش کنند؛ نهضت ظهور بدون اینکه مؤمنین خالص شوند، محقق نمی‌شوند.
وی با اشاره به اینکه مؤمنین در این حوادث و فتنه‌ها آبدیده، ورزیده و توانمند می‌شوند، تصریح کرد: این فتنه‌ها می‌آیند تا مؤمنین از غیرمؤمنین تمییز داده شوند. چیزی که مهم است، این است که نباید بگذاریم امید، نشاط و تحرک از جامعه گرفته شود. دشمن در تلاش است تا امید، مجاهدت و تحرک را از ما بگیرد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و ادامه داد: مطالبه بحق از مسئولان لازم است و روحانیت ما و مرجعیت ما هرگز این موضع مطالبه‌گری را ترک نکرده‌اند.
وی با بیان اینکه این انقلاب حقیقت دین است و نباید آسیب ببیند، گفت: از این گردنه هم می‌گذریم و این انقلاب سربلندتر از قبل به راه خود ادامه می‌دهد. این انقلاب گاهی حرکتش کند شده ولی متوقف نشده است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: پیروزی‌های بزرگی در راه است و ضربات سنگینی نصیب دشمن خواهد شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات