سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۴۲۴۸۹

سرلشکر باقری:‌ ارتش برای ساخت منازل مسکونی و بیمارستان‌ها منتظر بودجه‌های دولتی نشد

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه ۲۸ آذر) در مراسم افتتاح منازل مسکونی ارتش در تهران و سراسر کشور طی سخنانی گفت: در مکتب اسلامی مجاهدان میهن اسلامی دژ مستحکم امنیت و آرامش مردم هستند و ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس و ایجاد بازدارندگی در دفاع از کشور و ارتقاء امنیت و آرامش در راه پیشرفت کشور، همواره در خط مقدم بوده و از این جهت خداوند بزرگ را شاکریم که ملت ایران دارای چنین نیروهای مسلح مقتدری است. 

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی در کنار توسعه تجهیزات و پیشبرد طرح‌های عملیاتی و نشان دادن آمادگی و اقتدار به معیشت کارکنان هم توجه اساسی داشته است. هنگامی که یک‌ رزمنده با گذشتن از آسایش خود به مرزها می‌رود، بر عهده فرماندهان است که معیشت و مسکن او را مورد توجه قرار دهند که به شکر خدا در نیروی زمینی ارتش در این زمینه کار به خوبی در حال پیشرفت است. 

سردار باقری ادامه داد: مسئله مسکن به عنوان یکی‌از اساسی‌ترین بحث‌های معیشت موضوع فوق‌العاده مهمی است. در زمینه مسکن سازمانی و شخصی گام های مهمی در ارتش برداشته شده و موضوع در مسیر درست خود قرار گرفته است. مهم این است که ارتش منتظر بودجه‌های دولتی نشده و با مولد کردن سرمایه‌های اساسی که در خدمت داشته این مهم را انجام داده است. ساخت منازل مسکونی، پادگان‌ها و بیمارستان‌ها با کیفیت مناسب از جمله اقدامات مهمی است که انجام شده است. 

 

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: این امر فرمانده کل قوا که نیروهای مسلح باید در مقاطع میانی خدمت دارای منزل شخصی بشوند و بدون دغدغه زندگی آرامی داشته باشند، در ارتش مورد توجه قرار گرفته و در قالب پروژه‌های کوثر در حال اجرا است. 

وی عنوان کرد: با وجود چنین منازلی و کمک به رفع سایر مشکلات معیشتی موجب آرامش خاطر و بدون دغدغه دست به ماشه بودن را به ارمغان می‌آورد که نقش اساسی در ارتقاء امنیت کشور ایفا می‌کند.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات