صبح صادق >>  پاسدار >> گزارش
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۴۴۴۲۷
گزارشی از حضور معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در مرکز مطالعات سیاسی و صبح صادق

پیش‌برنده جبهه رسانه‌ای انقلاب

پایگاه بصیرت / علیرضا جلالیان
هفته‌ای که گذشت مجموعه مرکز اطلاع‌رسانی و مطالعات سیاسی معاونت سیاسی سپاه میزبان سردار سرتیپ سعید فرجیان‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه بود؛ دیداری که در فضای بسیار صمیمانه برگزار شد. 
به گزارش خبرنگار ما، در جریان این دیدار که سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه نیز حضور داشت، ابتدا سردار فرجیان‌زاده از بخش‌های گوناگون مرکز اطلاع‌رسانی و مطالعات سیاسی بازدید کرد و در ادامه در نشستی با حضور مدیران و کارشناسان این مرکز، دغدغه‌هایی درباره پشتیبانی و مسائل اداری و موضوعات دیگر مطرح شد.
پس از آن سردار فرجیان‌زاده سخنان خود را با قدردانی از تولیدات مجموعه و این جمله شروع کرد که واقعاً صبح صادق و مجموعه معاونت سیاسی امروز در سپاه و بسیج مرجعیت دارد و ادامه داد: «صبح صادق یک هفته‌نامه مهم و تأثیرگذار است و این افتخارات ما هم در نمایندگی و هم در سپاه است.» وی افزود: «برای نمونه پرسمان‌هایی که این معاونت تهیه می‎کند یا مقاله‌هایی که مجموعه شما عزیزان تولید می‌کنید، از سوی خیلی از سازمان‌ها دنبال می‎شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.»
سردار در ادامه حرکت بالنده رو به رشد مجموعه را حرکتی دانست که جایگاه مرجعیت سیاسی پیش‌برندگی جبهه رسانه‌ای انقلاب برای تولیدات را در سپاه و بسیج و جبهه انقلاب پیدا کرده و گفت: «برای این مسئله باید خدا را شکر کرد که این سرمایه امروز به برکت شما وجود دارد.» وی ابراز امیدواری کرد که زیرساخت‌هایی که امروز اینجا ایجاد شده تا دهه‌های آینده حرکت سیاسی سپاه را استوار و محکم کند و ادامه داشته باشد.  اما به واسطه ایام دهه فجر سردار اشاره‌ای هم به این ایام کرد و گفت:«من از سال ۱۳۵۴ توفیق دارم در صحنه‎های انقلاب باشم. وقتی این چهل و چند سال را مرور می‎کنم، به این می‌رسم که این انقلاب حقیقتاً انفجار نور بود. انقلاب بسیار با عظمتی بود. شاید عظمت آن را چون در داخل انقلاب هستیم، کمتر متوجه می‎شویم؛ اما کسانی که از بیرون به این کوه استوار و انقلاب با عظمت نگاه می‌کنند، بیش از ما عاشقش می‌شوند و برایش فداکاری می‌کنند.
من از سال ۱۳۵۴ که برادرم در دانشگاه شریف درس می‌خواند، فعالیت انقلابی را آنجا شروع کردم، سال ۱۳۵۶ خودم دانشگاه قبول شدم، بعد انقلاب، جهاد، سپاه، جنگ و اسارت و بعد دوران‌های مختلف بسیج دانشجویی و... . معتقدم این انقلاب خیلی عظمت دارد. شما می‌بینید که خیلی حوادث در این سال‌ها داشتیم که هر کدام یک انقلاب عادی را از پای در‌‌می‎آورد؛ اما همه حوادث خنثی و عظمت انقلاب بیشتر شد. انقلاب ریشه‌اش عمیق‌تر شده و عمیق‌تر در دل مردم جا پیدا کرده است. حوادث خیلی سختی داشتیم. برای نمونه، جنگ فقط یک حادثه بزرگ نبود؛ بلکه خیلی عظیم بود، واقعاً عجیب است با این مدت، شدت و آرایش جهانی علیه ما و مشکلاتی که داشتیم چگونه از دل این جنگ پیروز بیرون آمدیم؟ البته خود مجموعه شما در این امور وارد است و در مطالب هم اشاره می‌کنید.
امروز با پشت سر گذاشتن این حوادث اعم از ترور منافقین، جنگ و تجزیه‌طلبی و تحریم و ترور و... وارد مرحله جدیدی از دفاع از انقلاب شده‌ایم و در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی که در آن هستیم، شما  افسران این جنگ ترکیبی در حوزه رسانه هستید. دیروز فرمانده گردان و تیپ و لشکر در خط مقدم بودند و امروز شما رسانه‌ای‌ها. امیدواریم تا به امروز که موفق بودید، توانمندتر برای قدم‌های بزرگ‌تر در این عرصه آماده باشید. من تعبیری دارم و آن اینکه در جنگ ما عملیات کربلای 4 و 5 را در منطقه‌ای از شلمچه به نام پنج‌ضلعی انجام دادیم. تمام ظرفیت ما و دشمن در آن محدوده کوچک درگیر شد. آنجا سخت‌ترین صحنه نبرد تاریخ دفاع مقدس شد، خط حد ما برای تمام لشکرها در پنج ضلعی یکی و دو کیلومتر بود. سانت به سانت شلمچه صدها بار گلوله و توپ خرد و شخم زده شد. جنگ رسانه‌ای امروز هم انگار همان وضعیت کربلای 4 و 5 و در شلمچه و پنج ضلعی است... .»
سردار فرجیان‌زاده در پایان با ابراز خرسندی از حضور در این مرکز برای حل مسائل و مشکلات موجود قول مساعد داد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات