اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۴۵۱۳۴

بهره‌برداری از ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر در هشتگرد

صبح امروز ۱۸ اسفند با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به همراه پنج پروژه روبنایی و زیربنایی به ارزش یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال در شهر جدید هشتگرد افتتاح شد.

بهره‌برداری از 2200 واحد مسکن مهر در هشتگرد/ تلاش وزارت راه برای اتمام واحدهای مسکن مهر در سال آینده

همچنین مقرر است تا 5 پروژه روبنایی و زیربنایی به ارزش ۱۰۵۰ میلیارد ریال در شهر جدید هشتگرد شامل ۱۶۸۷۰ متر مربع به ارزش ۵۰ میلیارد ریال پارک، ۲۳۵۰ متر مربع ۳۰۰ میلیارد ریال سالن ورزشی، ۴۵۰ متر مربع ۱۰۰ میلیارد ریال کلانتری، ۴۲۱۸ مترمربع ۲۰۰ میلیارد ریال مجتمع تجاری و ۶ هکتار راهسازی و آماده‌سازی معابر شهری به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد.

در این مراسم، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که سال آینده واحدهای مسکن مهر تکمیل و تمام شود.

وی افزود: تعداد قابل توجه مسکن مهر باقی مانده است که می توان گفت ۲۵ هزار واحد مسکونی باقی مانده است. امسال در سه ماه اخیر ۲۵ هزار واحد مسکونی مهر تحویل شده است.

بذرپاش تاکید کرد: چون مسکن مهر به صورت قیمت ثابت است و ثبت نامی بوده است بنایی بر افزایش قیمت مسکن مهر نیست.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: برای کمک به انبوه سازان تلاش خواهیم کرد بتوانند مابه التفاوت را جبران کنند. چرا که بعضا برخی واحدهای مسکن مهر ۲۰ تا ۳۰ درصد تا ۹۰ درصد پیشرفت دارند. بنابراین تلاش می کنیم از درصد بالای پیشرفت به تحویل واحدها اقدام کنیم.

 

منبع:‌ فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات