صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۴۶۰۳۳

رهبر انقلاب: جلسه اقتصادی سران قوا امری موقت و برای مقاصد خاص است

جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) در بیست‌ و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) در بیست‌ و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. 

جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند

رهبر انقلاب در این دیدار با اشاره به دلایل تشکیل جلسات شورای اقتصادی سران قوا گفتند: در مورد جلسه اقتصادی سران قوا اولا این یک امر دائمی نیست و موقت و برای مقاصد خاصی است. ثانیاً من 4 مورد را معین کردم و به آنها گفتم. یکی مسئله تنظیم بودجه و اصلاح ساختار بودجه است که یکی از مشکل بزرگ کشور ما است. 

ایشان افزودند: بنابراین هدف این جلسات این بوده که البته تا حالا آنطور که باید و شاید پیش نرفته اما علاج آن تعطیل کردن این جلسات نیست؛ علاج آن این است که دنبال کنیم که این کارها صورت گیرد. 

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: بعضی از مسائل است که اشکال آن عدم توافق مسئولان سطوح بالا است. خب حل آن به این است که دور هم بنشینند و بحث کنند و یک تصمیم واحدی بگیرند و اقدام کنند. 

ایشان در ادامه با اشاره به عملکرد دولت‌ها در حوزه قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 گفتند: هر قانون خوبی هم ممکن است بد عمل شود خصوصی سازی هم همینطور است. چاره‌ای جز خصوصی سازی نداشتیم. آن توقعی که بنده از خصوصی سازی داشتم برآورده نشده اما کارهای خوبی انجام شده است.

رهبر انقلاب همچنین درباره فعالیت تشکل‌های دانشجویی خاطرنشان کردند: فعالیت‌های دانشجویی نباید جامعه دانشجویی و کشور را دوقطبی کند. دوقطبی‌گری خواست دشمن است. باید مطالبه دانشجویی همراه با واقع بینی و ارائه راه حل علمی و عملی باشد.

ایشان با اشاره به اظهارنظر برخی‌ها مبنی بر لزوم برگزاری رفراندوم در کشور تاکید کردند: مسائل گوناگون کشور مگر قابل رفراندوم است؟ کجای دنیا این کار را می‌کنند؟ مگر همه مردم که باید در رفراندوم شرکت کنند امکان تحلیل آن مسئله را دارند؟ این چه حرفی است؟!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات