سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۴۶۳۳۹

فاطمی‌امین: مافیای خودرو پول خرج می‌کند تا وزیر را بزند

سید رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه رسیدگی به طرح استیضاحش طی سخنانی اظهار داشت: از وحدت، همدلی و هم‌افزایی دولت مردمی و مجلس انقلابی سخنم را شروع می‌کنم؛ فرصت نداریم گرفتار حاشیه‌ها شویم و اجازه نداریم گرفتار خودمان شویم و باید عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم، معیشت مردم باید اصلاح شود و این نیاز به همکاری دارد.

 فاطمی‌امین: مافیای خودرو پول خرج می‌کند تا وزیر را بزند/ چرا برخی دنبال دوقطبی‌سازی هستند؟

وی افزود: روزهای اخیر خبر کذبی منتشر شد و همه متضرر شدند و اتهامی که نه در شأن دولت و و نه در شأن مجلس مطرح شد؛ چرا با آبروی مردم بازی می‌شود؟ در این ماجرا به حیثیت مجلس و دولت و اعتماد عمومی ضربه خورد. فاطمی‌امین خادم مردم و نمایندگان مجلس آلوده به فساد نشده‌اند؛ آقای بیگی، نه 70 دستگاه بلکه یک خودرو را معرفی کنید!

وزیر صمت گفت: چرا برای کشور هزینه درست می‌کنید؟ ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود، آیا این جنگ روانی نیست؟ من از رئیس کمیسیون اصل 90 پرسیدم؛ در سال 99 و نیمه اول 1400 رابطه‌ای بین یکی از واحدهای مجلس و یک خودروساز خصوصی که متخلف است و 14000 میلیارد پرونده در تعزیزات دارد و در کانال‌های تلگرامی هزینه می‌کند تا وزیر را بزند و این مافیای خودروست. آقای پژمانفر گفت "اتفاقی افتاد و رئیس مجلس جلوی آن را گرفتند و دو روز در تابلوهای مجلس درج شد که «خودرو بگیرید»، ولی هیئت رئیسه آن را متوقف کرد و از حیثیت مجلس دفاع کرد"، چرا کاری را که مربوط به نیمه اول سال 1400 بوده است، به این استیضاح پیوند زده می‌شود؟

فاطمی‌امین بیان کرد: استیضاح حق مجلس است و من اینجا هستم تا به شما پاسخ دهم. امروز تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکای فاطمی‌امین! چه‌کسانی این تیترها را می‌زنند؟ امروز چه‌کسانی از این وضعیت خوشحال هستند؟ می‌گویند تیغ استیضاح، مگر اینجا قتلگاه است؟ سؤال‌ها پرسیده شده و من پاسخ می‌دهم و شما صاحب اختیارید و می‌توانید رأی دهید ولی، چرا دوقطبی‌سازی می‌شود؟

وی عنوان کرد: دولت و مجلس باید با هم مسائل را حل کنند و هرکس دنبال دوقطبی‌سازی است در حال خیانت است؛ این تعبیرها زیبنده نظام اسلامی نیست.
 
منبع: تسنيم
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات