فرهنگی >>  فرهنگی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۴۶۶۳۰

رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «خاتون و قوماندان»

«چهاردهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «خاتون و قوماندان» توسط مؤسسه‌ پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.


رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «خاتون و قوماندان»
«خاتون و قوماندان» روایت زندگی خانم ام‌البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی فرمانده برجسته و پرافتخار  لشکر فاطمیون است که در 336 صفحه به قلم مریم قربانزاده نوشته و توسط نشر ستاره‌ها چاپ و منتشر شده است.
این مراسم که روز جمعه، 22 اردیبهشت 1402 و همزمان با دهمین سالگرد تأسیس لشکر فاطمیون در مشهد مقدس برگزار می‌شود، به‌صورت زنده از رسانه KHAMENEI.IR و شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

پیش از این دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در برنامه‌های جداگانه‌ای از نویسندگان و راویان کتاب‌های «نورالدین پسر ایران»، «پایی که جا ماند»، «لشکر خوبان»، «من زنده‌ام»، «آن بیست‌و‌سه نفر»، «وقتی مهتاب گم شد، گلستان یازدهم، دختر شینا، آب هرگز نمی‌میرد»، «فرنگیس»، «در کمین گل سرخ»، «مربع‌های قرمز»، «عصرهای کریسکان»، «تنها گریه‌کن»، «حوض خون» و «مهاجر سرزمین آفتاب» تقدیر نموده و یادداشت‌ها و تقریظ‌های رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب‌ها را منتشر کرده بود.

 

منبع: تسنيم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات