حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> نبض حماسه و جهاد
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۴۷۸۸۱

ضربه سخت سپاه به لانه تروریست‌ها

بعد از پاکسازی این منطقه، رزمایش سپاه در منطقه کوسالان سروآباد برای پاکسازی کامل عناصر ضدانقلاب برگزار شد.
پایگاه بصیرت / گروه حماسه و جهاد

شامگاه سه‌شنبه طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه مقر تروریست‌های ضد ایرانی از جمله گروهک تروریستی پژاک هدف حملات توپخانه‌ای و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرارگرفت و تمام موقعیت‌های تجمع ضدانقلاب در ارتفاعات کوسالان استان کردستان پاک‌سازی شد. 

در این عملیات محل‌های تجمع این گروهک‌های تروریستی زیر ضربات سنگین یگان‌های توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و در عملیات پاکسازی ارتفاعات شهرستان سروآباد کردستان از لوث اشرار گروهک پژاک، مقابله و تیراندازی این گروه به سمت نیروهای خودی با پاسخ سنگین رزمندگان اسلام مواجه شد. 

در این عملیات ۲ مرحله‌ای ابتدا پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه با شناسایی عوامل تروریستی، آنها را مورد شناسایی نفر به‌ نفر قرار داده و در مرحله دوم، توپخانه سپاه و یگان‌های پهپادی بخش دوم عملیات را اجرایی کرده و لانه تروریست‌ها را مورد ضربات سنگین قرار دادند و نفرات و تجهیزات دشمن را از بین بردند.

بعد از پاکسازی این منطقه، رزمایش سپاه در منطقه کوسالان سروآباد برای پاکسازی کامل عناصر ضدانقلاب برگزار شد. سردار سرتیپ پاسدار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در حاشیه رزمایش بزرگ سپاه در منطقه کوسالان در توصیف پاکسازی تروریست‌ها می‌گوید: این عملیات با هدف پاکسازی بخشی از ارتفاعات مهم و استراتژیک کوسالان از لوث وجود گروهک‌های ضدانقلاب اجرا شده است.

وی با بیان اینکه منطقه کوسالان ظرفیت مهمی برای ورزشکاران و گردشگران محسوب می‌شود، افزود: سال‌های متمادی بود که اشرار و ضدانقلاب در نقاط مهم این منطقه حضور پیدا کرده بودند و دست به اقدامات ناامن‌کننده و شرارت می‌زدند و این باعث شده بود هوارنشینان نمی‌توانستند به ارتفاعات بیایند و از فضای منطقه استفاده کنند و قادر نبودند باغات خود را گسترش دهند.

سردار حسینی حضور و مشارکت مردم را در تامین امنیت پایدار فوق‌العاده مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: هر جا که احساس کنیم نیاز به امنیت است و شرارتی رخ داده حتما سپاه ورود خواهد کرد و برای استراحت، آسایش و امنیت مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا مردم بتوانند به راحتی زندگی کنند و امنیت داشته باشند.

سردار سرتیپ محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیز با هشدار به گروهک‌های ضدانقلاب این منطقه اعلام کرد این رزمایش تا نابودی آخرین نفر از این تروریست‌ها ادامه خواهد داشت و افزود: وجود این تروریست‌ها امنیت مردم را مخدوش کرده بود و مردم باید کمک کنند امنیت ایجاد شود و ارتقا یابد و زندگی باآرامشی داشته باشند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات