حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۴۱۶۳۴

دانشجویان در «جهاد تبیین» پیشگام باشند

علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه شب در اجتماع یک هزار نفری دانشجویان بسیجی استان سمنان با اشاره به ضرورت حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب اظهار کرد: امروز بسیج دانشجویی یکی از مهم‌ترین رکن‌ها در جهاد تبیین و پیاده‌نظام ایران اسلامی مقابل جنگ نرم دشمن است.

وی افزود: باید محور تمام فعالیت‌های بسیج به‌خصوص دانشجویان، تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی باشد.

محمدامین بخشیان، مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هم با اشاره به تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان امام خمینی (ره) در دوم آذر 1367 گفت: به همین مناسبت، همایشی با عنوان «پیشگامان رهایی» با حضور یک هزر نفری دانشجویان بسیجی استان در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد.

در ادامه برنامه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «عباس دانشگر»، جوان مؤمن انقلابی یاد آن شهید با خاطره‌گویی پدر وی، زنده شد و دانشجویان با این شهید عزیز عهد و پیمانی مجدد بستند.

در ادامه نیز از خانواده شهید عباس دانشگر توسط نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تجلیل به عمل آمد.

در پایان برنامه سرودهای انقلابی توسط خواننده مطرح، علی اسدی اجرا شد و دانشجویان نیز با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در حاشیه مراسم، نمایشگاه چهار جلد از کتب سبک زندگی شهید جوان مؤمن انقلابی عباس دانشگر برپا شد و دانشجویان استقبال خوبی از این غرفه داشتند.

در پایان به تمامی دانشجویان لوح یادبود مراسم به همراه کتابچه خاطراتی از شهید شاخص برنامه، شهید عباس دانشگر اهدا شد.

 

منبع:‌ فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات