سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۴۸۱۶۶

قالیباف: وزیر کشور ۲ هفته فرصت خواست تا معاون سیاسی خود را تغییر دهد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز (یکشنبه، 4 تیرماه) گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر کشور، من و برخی از دوستان برگزار شد. در این جلسه گفته شد که کارهای مرتبط با انتخابات آغاز شده و رهبر انقلاب بر چهار رکن اساسی امنیت، سلامت،مشارکت و رقابت به عنوان اصل کار تأکید دارند.

قالیباف: وزیر کشور 2 هفته فرصت خواست تا معاون سیاسی خود را تغییر دهد

وی افزود: همه باید کمک کنیم که مسیر انتخابات یک مسیر صحیح باشد. به هرحال معاون سیاسی وزارت کشور در ابلاغیه خود خطا کرده و وزیر کشور هم این را پذیرفته است.

قالیباف گفت: معاون سیاسی وزیر کشور در ابلاغیه خود خطا کرده؛ وزیر کشور هم پذیرفت. وزیر کشور بندهای 2، 4، 6 و 7 ابلاغیه معاون سیاسی وزارت کشور را لغو کرد و در مجلس توضیح داد که این اشکال وارد بوده است. من قبل از جلسه سه‌شنبه هفته گذشته با وزیر کشور پیش از جلسه صحبت کردم و این اشکال را وارد دانستم و به ایشان گفتم که دوستان هم ناراحت هستند.

وی ادامه داد: وزیر کشور قول داد که این موضوع را پیگیری می‌کند و چون اکنون کار ستاد انتخابات شروع شده است، یک فرصت یک یا دو هفته ای نیاز است تا جایگزینی معاون سیاسی وزیر کشور انجام شود، من در این باره با آقای رئیس جمهور نیز صحبت کردم.

رئیس مجلس بیان کرد: از نظر آیین نامه استیضاح حق نمایندگان است. قبول دارم ولی وزیر این قول را به من داده و من پیگیری می‌کنم. خواهش می‌کنم دوستان این موضوع را مطرح نکنند و به حاشیه نرویم؛ مساله دارد حل می شود.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات