سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۴۸۲۲۹

سردار تنگسیری: آمریکایی‌ها امروز به خوبی زبان اقتدار نیروی دریایی سپاه را می‌فهمند

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از قرارگاه راهبردی کربلا «پایگاه منتظران شهادت» بازدید  و در سخنانی اظهار کرد: ما رزمندگان سپاه پاسداران، وظیفه ارزشمند سربازی ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی را تا آخرین قطره خون انجام می‌دهیم.

سردار تنگسیری: آمریکایی‌ها امروز به خوبی زبان اقتدار نیروی دریایی سپاه را می‌فهمند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان خوزستان گفت: رزمندگان عزیز خوزستانی در زمان جنگ تحمیلی از ناموس ملت ایران اسلامی در ایران دفاع کردند و در دوران اخیر هم برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مرزهای اسلام و مسلمین جانانه جنگیدند و به فیض شهادت نائل گردیدند.

وی افزود: امروز آمریکایی ها به خوبی زبان اقتدار نیروی دریای سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می فهمند. عزت کنونی کشور ما ثمره ی ولایت پذیری و به برکت خون مطهر شهداست.

در ادامه، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه نیز در در سخنانی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صلابت تمام مانند «ید واحده» در برابر اهریمن زمان یعنی آمریکای جهانخوار ایستاده است.

وی ادامه داد: اقتدار امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمین، دریا، آسمان و به ویژه در قلوب مردم ایران اسلامی و کشورهای آزاده و مقاوم جهان بی‌نظیر است.

سردار خادم سیدالشهدا با برشماری اقدامات محرومیت زدایی این قرارگاه در بخش‌های مهندسی، پزشکی، عمرانی، فرهنگی و اقتصادی برای مردم کم بضاعت مالی و روستانشینان نوار مرزی خاطرنشان کرد: آبرسانی به بیش از ۲۰۰ روستای استان خوزستان، اعزام گروه‌های متخصص پزشکی و مداوای بیش از ۲۰ هزار نفر از بیماران، فنس‌کشی نخیلات، واگذاری بیش از ۳۰۰۰ جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت مالی، ساخت و اهداء ۱۰ دستگاه بالابر نخل، بازسازی ۱۰۰ مسجد در جدار مرزی، ساخت ۴۰۰ باب منزل مسکونی در شهرهای آبادان و خرمشهر، واگذاری ۳۰ دستگاه آب شیرین کن از جمله فعالیت های محرومیت زدایی قرارگاه منطقه‌ای کربلا است.

در پایان این دیدار معنوی و صمیمانه، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا از یادمان پایگاه منتظران شهادت و کارگاه محرومیت‌زدایی قرارگاه کربلا بازدید کردند.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات