فرهنگی >>  اندیشه >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۴۸۷۰۲

رئیس دفتر امام خامنه‌ای: مردم معادلات دشمن را در میهمانی ۱۰ کیلومتری بر هم زدند

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در همایش «امیرالمؤمنین علیه‌السلام معیار زندگی، الگوی حکمرانی» که در سالن الغدیر وزارت کشور برگزار شد، ضمن بیان برخی از فضائل امیرالمؤمنین علیه‌السلام گفت: در کشوری زندگی می‌کنیم که مادران پاک به ما شیر پاک دادند. جای شکرگزاری است که هر شام و بامداد نام امیرالمومنین در اذان به جهانیان می‌رسد.

رئیس دفتر امام خامنه‌ای: مردم معادلات دشمن را در میهمانی 10 کیلومتری بر هم زدند

وی با اشاره به برگزاری میهمانی 10 کیلومتری غدیر گفت: در میهمانی 10 کیلومتری، مردم زیبایی آفریدند. همه آنها که حضور داشتند عامۀ مردم بودند. همه آنها که غذا و شربت و بستنی دادند، مردم بودند. مردم نشان دادند برخلاف تبلیغات دشمنان از امیرالمؤمنین و اولاد ایشان جدا نمی‌شوند. مردم معادلات دشمن را بر هم زدند. دشمنان موفق نشدند مردم را از دین و عقایدشان دور کنند. 

محمدی گلپایگانی ادامه داد: امروز بیشترین حملات متوجه آقاست، چرا که این خیمه به برکت وجود ایشان برپاست. امروز چرا جرأت حمله به ما را ندارد؟ چون می‌ترسند. امروز هیچ جایی از اسرائیل از برد موشک‌های ما دور نیست. این چیز کمی نیست. این جوانان شما هستند که بدون صدا و گمنام کار می‌کنند و رهبر انقلاب مستقیماً آنان را هدایت می‌کنند. هر چند وقت یک بار هم تبلیغ می‌کنند رهبر انقلاب بیمار هستند، اما خدا را شکر که از جهت جسمی هیچ مشکلی ندارند. 

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات