صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۵۰۴۲۰

سردار رحیمی خبرداد: ستقرار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مرزها

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از استقرار ماموران این پلیس در مرزهای اربعینی به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران خبر داد و گفت: توصیه می شود زائران ارز مورد نیاز را از شهر مبدا تهیه کنند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت‌: تلاش پلیس برای ارائه بهترین خدمات به عاشقان و زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و تمامی رده‌ها و یگان‌های انتظامی دوشادوش یکدیگر در این مأموریت مشارکت دارند.

توضیحات سردار رحیمی در مورد فرد مسلح در سفارت باکو

وی با اشاره به حضور مأموران پلیس امنیت اقتصادی در مرزهای مرتبط با اربعین، گفت: پلیس امنیت اقتصادی همانند تمامی رده‌ها با توجه به مأموریت و مسئولیتی که بر عهده‌اش گذاشته شده در مرزهایی که زوار تردد دارند، مستقر است و به امور مربوط به این حوزه رسیدگی می‌کنند. همچنین مأموران این پلیس در مورد مسائل مرتبط با مواکب‌هایی که از این مسیر عبور می‌کنند نیز مشارکت داشته و در مجموع یگان ویژه و مرزبانی در تلاشند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا همچنین به زائران توصیه کرد که برای تهیه ارز و هرگونه معامله، اقدامات خود را تا حد ممکن در شهرهای مبدا خود انجام دهند و در غیر این صورت نیز حتماً به دفاتر و مراکز مجاز مراجعه کرده و فریب افراد سودجو را نخورند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات