سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۵۰۸۰۰

رئیس‌جمهور: امتیازات ورزشکاران المپیکی‌ و پارالمپیکی‌ یکسان باشد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: امتیازاتی که برای المپیکی ها است باید برای پارالمپیکی ها هم باشد، باید در نظر داشت بیمه و شرایط شغلی قهرمانان و پیشکسوتان بسیار اهمیت دارد.

 آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام مجتبی(ع) و امام رضا (ع) گفت: باید از زحمات دکتر سجادی صمیمانه تشکر کنم و برای ایشان از خداوند متعال طلب عافیت و سلامت کامل کنم.

رئیس‌جمهور: امتیازات ورزشکاران المپیکی‌ و پارالمپیکی‌ یکسان باشد

وی افزود: باید قدردان قهرمانان ملی بود این وظیفه همگان نسبت به قهرمانان است قهرمانان هم وظیفه دارند؛ باید در این جایگاه سعی بر افزودن برخود کنند و در نقطه ای که قرار دارند متوقف نمانند. تلاش برای برتر شدن در سطوح مختلف جهانی را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیسی با بیان اینکه نام امیرالمومنین (ع) برای همه قهرمانان الگو است، تصریح کرد: به اهتزاز درآوردن پرچم ملی، به اهتزاز درآوردن پرچمی است که حق خواهی و عدالت طلبی را پیشه قرار داده است. قهرمان علاوه بر جایگاهی که برای خود خلق می کند برای نظام و کشور هم افتخار است. 

رئیس جمهور گفت: ورزش مسأله بسیار مهمی است امری است که باید همواره نسبت به آن تاکید کرد ایجاد همبستگی، وحدت اجتماعی، امید و نشاط در جامعه ایجاد می‌کند. برای گسترش ورزش قهرمانی باید تلاش کرد.

وی با بیان اینکه همه رشته های ورزشی باید تجهیزات به روز و به هنگام داشته باشد، افزود: بانوان برای کشور افتخار بسیار آفریدند که یکی از آنها افتخارات ورزشی است و باید به ورزش بانوان توجه ویژه شود.

رئیسی تصریح کرد: امتیازاتی که برای المپیکی ها است باید برای پارالمپیکی ها هم باشد. در موضوع توانمندی فنی که مسأله بسیار مهم است اما اگر تختی برای ما به عنوان الگو مطرح شده داشتن روحیه جوانمردی علاوه بر قهرمانی است. بیمه و شرایط شغلی قهرمانان  و پیشکسوتان بسیار اهمیت دارد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات