سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۵۱۲۴۶

قالیباف: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌ جوان‌ها است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های جوان‌هایی است که جان‌ شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین کودکان این کشور بر هم نخورد.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای نشست علنی امروز ( دوشنبه، 3 مهر) مجلس شورای اسلامی گفت : در ابتدا عید آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را به تمام مسلمانان و مومنان و منتظران ظهور آن حضرت تبریک و تهنیت می‌گویم.

قالیباف: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌ جوان‌ها است

وی افزود: همچنین فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران راگرامی می‌دارم به ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس و به روح امام شهدا سلام و درود می فرستم.

قالیباف ادامه داد: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های جوان‌هایی است که جان‌ شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین  کودکان این کشور بر هم نخورد و از زندگی خود گذشتند تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند.

وی گفت: این انقلاب به  مدد رهبری حکیمانه مبتنی بر خداباوری و مردم باوری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و با فداکاری پاک‌ترین و عزیزترین جوانان این مملکت در برابر دشمنان بی‌رحم مردم ایران ایستادگی کرده و به رشد و بالندگی خود ادامه داده است.

 رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تکریم شهیدان، جانبازان و ایثارگران و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان وظیفه‌ای است که تا همیشه بر عهده یکایک ماست .

وی افزود: در پایان آغاز سال تحصیلی را به همه معلمان و دانش آموزان پرتلاشمان تبریک می‌گویم و سالی همراه با موفقیت و پیشرفت‌های درخشان برای آنان آرزو می کنم.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات