تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۵۱۶۳۸

۶ کشته و ۳۰۰ زخمی آمار رسانه اسرائیلی از تلفات «طوفان الاقصی»

«تایمز اسرائیل» در گزارش خود درباره عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد که تاکنون ۶ نفر از ساکنان فلسطین اشغالی کشته و بیش از ۳۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

همزمان با ادامه عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، رسانه رژیم صهیونیستی آمار تازه‌ای از تلفات این رژیم ارائه داد.

۶ کشته و ۳۰۰ زخمی آمار رسانه اسرائیلی از تلفات «طوفان الاقصی»

به نوشته روزنامه «تایمز اسرائیل»، در نتیجه حملات نیروهای مقاومت فلسطین به مناطق رژیم صهیونیستی تاکنون ۶ نفر کشته و بیش از ۳۰۰ نفر زخمی شدند. بنا بر گزارش‌های رسانه‌های رژیم صهیونیستی، حال تعدادی از زخمی‌های عملیات «طوفان الاقصی» وخیم است.

صبح روز شنبه (امروز) بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

 کانال سیزده تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارش خود از این عملیات، حمله موشکی صبح امروز مقاومت فلسطین را از سال ۲۰۰۸ بی‌سابقه و از شدیدترین موشک‌بارانها توصیف کرد.

کانال سیزده، به نفوذ تکاوران نیروهای مقاومت فلسطین به برخی نقاط و مراکز صهیونیستی اشاره کرد و ضمن توصیف آنان به تروریست نوشت: دهها تروریست به خاک اسرائیل از نوار غزه نفوذ کردند. از ساکنان خواسته شده که در منازل خود بمانند. 

این رسانه اسرائیلی در حالی اشاره به درخواست ارتش رژیم صهیونیست برای ماندن در خانه کرده که تصاویر متعددی از فرار جمعی ساکنان برخی شهرکهای صهیونیست در فضای مجازی منتشر شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات