تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۵۳۷۵۵

امیدواری اسرائیل به تداوم مذاکرات تبادل اسرا حین حملات نظامی

یک رسانه نزدیک به منابع اسرائیلی و آمریکا گزارش داده تل‌آویو امیدوار است مذاکرات تبادل اسرا با حماس حین حملات نظامی ادامه داشته باشد.

پایگاه آکسیوس به نقل از سه مقام اسرائیلی گزراش داده تل‌آویو امیدوار است مذاکرات تبادل اسرا با حماس حین ادامه عملیات نظامی در غزه ادامه داشته باشد. 

مقام‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند مذاکرات آتش‌بس به دلیل امتناع حماس از آزادی ۱۰ اسیر زن به شکست منجر شده است. 

با وجود این حماس این ادعای رژیم اسرائیل را «دروغ» خوانده و گفته تل‌آویو از قبل تصمیم خود برای انجام عملیات در غزه را گرفته بود. 

روز جمعه در پنجاه و ششمین روز از آغاز تجاوز صهیونیستها به نوار غزه رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بسی که یک هفته به طول انجامید، حملات خود را به این منطقه از سر گرفت.

یک روز قبل‌تر (پنجشنبه) هفتمین مرحله از تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی صورت گرفت که در جریان آن، صهیونیستها ۳۰ فلسطینی را آزاد کردند و هشت اسرائیلی هم آزاد شدند.

وزارت بهداشت غزه خبر داد که در جریان حملات روز جمعه رژیم صهیونیستی، ۱۷۸ نفر شهید و ۵۸۹ نفر نیز زخمی شده‌اند.

اسامه حمدان از رهبران جنیش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی، آغازگر تجاوز امروز بوده و حماس فقط به این تجاوز پاسخ داده است.

حمدان با بیان اینکه  صهیونیستها روز گذشته با درخواست آزادی۱۰ سرباز زن که اسیر بودند، عمدا واسطه‌ها را گمراه کردند، گفت: سیاست اسرائیل در دروغگویی از زمان آغاز حملات ادامه دارد و آمریکاییها نیز روایت آنان را تأیید می‌کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات