تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۵۲۲۱۱

رسانه اسرائیلی: ۳ وزیر کابینه نتانیاهو استعفا می‌کنند

روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت که سه وزیر کابینه رژیم صهیونیستی برای وادار کردن نتانیاهو به پذیرش مسؤولیت شکست در عملیات طوفان‌الاقصی، درصدد استعفا هستند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، امروز (دوشنبه، ۲۳ اکتبر)، در هفدهمین روز عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی، در گزارشی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مسؤول شکست عملیاتی و نظامی خواند و نوشت: ۷۵ درصد از اسرائیلی‌ها نتانیاهو را مسؤول شکست حفاظت از شهرک‌های اطراف نوار غزه می‌دانند. 

رسانه اسرائیلی: ۳ وزیر کابینه نتانیاهو استعفا می‌کنند

بر اساس این گزارش، بسیاری از مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی به دنبال آن هستند که نتانیاهو که از آغاز جنگ اخیر غزه تاکنون، حاضر به پذیرش این مسؤولیت نبوده، به این مسؤولیت اعتراف کند. به همین دلیل نیز دست‌کم سه وزیر کابینه او قصد دارند به منظور وادار کردن نخست‌وزیر به پذیرش این مسؤولیت استعفا کنند. از سوی دیگر، بیش از نیمی از رأی‌دهندگان به حزب حاکم لیکود، می‌خواهند که نتانیاهو پس از این جنگ، استعفا کند. 

در تظاهرات هزاران نفری شنبه پیش در تل‌آویو نیز، شمار زیادی از صهیونیست‌ها که علیه کابینه نتانیاهو و عملکرد او در جریان عملیات طوفان‌الاقصی به خیابان‌ها آمده بودند، خطاب به جنبش حماس شعار می‌دادند که حاضرند نتانیاهو را بدهند اما فرزندانشان آزاد شوند.

این روزنامه صهیونیستی، در گزارشی دیگر از اختلاف  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فرماندهان ارتش این رژیم  خبر داد و نوشت: در پی تعویق مکرر برنامه حمله زمینی به نوار غزه، در کابینه جنگ و کابینه امنیتی-سیاسی رژیم صهیونیستی میان نخست‌وزیر و فرماندهان ارتش «بحران اعتماد» شکل گرفته است.روابط نتانیاهو و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی متشنج شده که این مسئله اقدام مشترک را با موانعی مواجه می‌کند

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات