سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۵۲۷۷۳

رهبر دینی کلیمیان ایران: تشکیل رژیم صهیونیستی با ظلم و سواستفاده از آرمان‌های یهودیان همراه بوده است

رهبر دینی کلیمیان ایران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: یهودیان با اصل تشکیل این رژیم با ظلم و ستم و همچنین سواستفاده از آرمان‌های دینی یهود تشکیل شده، مخالف هستند.

یونس حمامی لاله زار، رهبر دینی کلیمیان ایران  با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: از ابتدای تشکیل رژیم صهیونیستی این رژیم همواره با سوءاستفاده از آرمان‌های دین یهود به دنبال پیشبرد اهداف نامشروع خود بوده است.

رهبر دینی کلیمیان ایران: تشکیل رژیم صهیونیستی با ظلم و سواستفاده از آرمان‌های یهودیان همراه بوده است

وی افزود: عملکرد رژیم صهیونیستی به هیچ وجه مورد تأیید ما نیست و یهودیان دین‌دار با اصل تشکیل این رژیم که با ظلم و ستم و همچنین سوءاستفاده از آرمان‌های دینی یهود تشکیل شده، مخالف هستند.

رهبر دینی کلیمیان ایران با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی اظهار داشت: اجرای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در پاسخ به ظلم و ستم چندین ساله رژیم صهیونیستی انجام شد و مردم فلسطین در واکنش به ظلم و ستم رژیم صهیونیستی دست به این عملیات زدند.

حمامی لاله زار خاطرنشان کرد: متأسفانه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان دست به جنایت بزرگ در غزه زد که مایه تاسف و تاثر است.

وی افزود: کشتار زنان و کودکان در هیچ دین و آیینی مورد تأیید نیست و همه با آن شدیدا مخالف هستند و ما نیز در توقف هرچه سریع‌تر ظلم و ستم علیه مردم این سرزمین تأکید داریم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات