صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۵۳۵۹۸

نکته‌گرام

 آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، مدرس سطح خارج حوزه علمیه قم: معیت با امام، در وسط جنگ است. مسیر توحید، از مسیر درگیری عبور می‌کند و مسیر گُل‌ و بلبل نیست که نماز بخوانیم و روزه هم ‌بگیریم و شش‌دانگ بهشت هم مال ما باشد! این‌طور نیست.
 
امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان: به تصریح دبیرکل سازمان ‌ملل‌ متحد و شواهد آشکار، غزه به گورستان کودکان تبدیل شده است. تاکنون بیش از ۵ هزار و 500 کودک فلسطینی در حملات رژیم‌ صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. روز جهانی ‌کودک بدون اقدام عملی و فوری جهانیان برای حفاظت از جان کودکان فلسطین، یک تراژدی بزرگ و اسفبار است.
 
علیرضا تقوی‌نیا، تحلیلگر: برای اینکه بدانید یمنی‌ها چه بلایی بر سر اسرائیل آوردند، باید بگویم سهم آسیا از تجارت این رژیم حدود۳۰ درصد است که عمده آن از طریق دریای سُرخ انجام می‌گیرد. اقتصاد اسرائیل وابستگی جدی به تجارت آبی دارد و قطع صادرات و واردات از دریای سُرخ، آسیبی جبران‌ناپذیر به این رژیم وارد می‌کند.
 
امیرعلی ابوالفتح، کارشناس آمریکا: خروج هرج و مرج‌گونه از افغانستان، ناتوانی از بازداشتن روسیه در حمله به اوکراین، ضعف در امدادرسانی به اوکراین، ناکامی در رسیدن به توافق هسته‌ای با ایران و حالا حمایت از اسرائیل در شکل دادن به بزرگ‌ترین نسل‌کشی قرن؛ بی دلیل نیست که اکثریت آمریکایی‌ها از سیاست خارجی بایدن ناراضی هستند.
 
سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: سال ۱۳۹۳ در ماجرای کشته شدن ۱۲ نفر در مجله شارلی ابدو فرانسه، سران ۴۰ کشور در یک راهپیمایی و همایش سوگواری شرکت کردند؛ اما در تراژدی نسل‌کشی بیش از ۱۲۰۰۰ نفر در غزه غالبا نه تنها اسرائیل زن و کودک‌کش را محکوم نمی‌کنند، بلکه شریک جرم جنایات جنگی هستند!
 
غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه: ۲۰ نوامبر از سوی سازمان ملل متحد روز جهانی کودک نامگذاری شده‌است. اگر کودکان غزه را هم جزء کودکان جهان به شمار می‌آورند، خوب است حق کودکی کردن، حق ادامه حیات و رشد کردن را امسال برای این کودکان مظلوم هم به رسمیت بشناسند.
 
علی صمدزاده، فعال فضای مجازی: پایان عملیات نظامی به هر شکل، محور مقاومت اسلامی را در حوزه برتری‌اش(عرصه نظامی) در سطح قابل توجهی متوقف خواهد کرد؛ اما در عین‌حال دست دشمن صهیونیستی را در حوزه برتری‌اش(عرصه امنیتی) باز خواهد کرد. در وضعیت کنونی، باید با نگاه به امور حتمی در آینده نزدیک، با قاطعیت کامل اقدام کرد.
 
حامد صفارپور، کاربر فضای مجازی: حتی خبرگزاری‌های غربی هم ارتش اسرائیل را به خاطر بیمارستان الشفاء تمسخر کردند، اما این زن شیطان صفت به خاطر به دست آوردن دل نتانیاهو، مدعی شده است، ارتش اسرائیل زیر بیمارستان غزه یک تونل ۵۵ متری کشف کرده است تا جنایت اسرائیل را بپوشاند! پلیدی مریم رجوی از حد گذشته است!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات