صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۵۳۹۰۵

هواشناسی ایران ۱۴۰۲/۰۹/۱۴؛آلودگی هوا کلان‌شهرها تا ۲ روز آینده ادامه دارد

سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی تا ۲ روز آینده و بارش باران و کاهش دما در برخی استان‌ها از جمله سواحل دریای خزر خبر داد

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 2 روز آینده در شهرهای صنعتی انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا ادامه دارد. از اواخر وقت امروز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان‌های ساحلی و بخش‌هایی از اردبیل افزایش ابر،‌ بارش پراکنده و کاهش نسبی دما روی می‌دهد.

فردا چهارشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب و پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه البرز مرکزی، شمال غرب، غرب،‌سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور افزایش ابر، گاهی رگبار،‌ رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

جمعه نیز بارش‌ها در سواحل شمالی،‌ اردبیل و خراسان شمالی ادامه دارد. شنبه هفته آینده در نواحی شمال غرب، غرب و سواحل عربی دریای خزر افزایش ابر، بارش و وزش انتظار می‌رود.

همچنین از بعدازظهر امروز و روز چهارشنبه دریای خزر مواج و متلاطم است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
0
0
کسی که بازور جایی روغصب کرده وحقوق بین الملل دربرابرش ناتوان است به پشتوانه امریکا باید ضربات کاری ازسمت بخصوص یمن بخورد بفهمد دست بالای دست بسیار است ومجبور شود عقب نشینی کند صهیون با صحبت غصب نکرده که باصحبت دور شود ضربات کاری بهش جواب می دهد
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات