صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۵۵۴۸۰

نکته گرام

سیدمحمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور: با عنایت به رویکردهای دولت مردمی مبنی بر اعتماد به اصناف، سازمان امور مالیاتی کشور اوراق قطعی بیش از 3/700/000 مودی مشمول مالیات مقطوع سال 1401 را بدون رسیدگی و بدون افزایش در میزان مالیات مورد تأیید اصناف و مشاغل، صادر و به این دسته از مودیان ابلاغ کرد.
 
اصغر زبرجدی، مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع: بیش از صد روز از جنایت و نسل‌کشی بی‌رحمانه مردم غزه گذشت. هیچ دستاوردی برای رژیم اهریمنی و غرب به دست نیامد و جهان شرمسار از بی‌عملی در برابر کشتار بیش از 25 هزار نفر و اسارت دومیلیون نفر است. نظامات فعلی جهان به تحول اساسی نیاز دارد، بازنگری جوابگو نیست!
 
هادی کهن‌دل، فعال رسانه: ‏فاصله نزدیک‌ترین پایگاه موشکی سپاه تا تل‌آویو کمتر از هزار و صد کیلومتر است... سپاه مقر عاملان جنایت تروریستی کرمان را در فاصله هزار و دویست کیلومتری هدف قرار داد... دقیقاً هم به هدف اصابت کرده است... رونوشت: رژیم صهیونیستی
 
مقداد ذکی‌زاده، مدیر روابط عمومی دیوان محاسبات: گفتمان در دنیای تروریست‌ها جایی ندارد. دنیای امروز دنیای ‎موشک است. منتظر ‎انتقام نهایی هستیم. دم ‎سپاه گرم
 
امیرعلی ابوالفتح، فعال رسانه: اگر آمریکا و متحدانش بخواهند به دلیل اقدامات یمنی‌ها، تنش با ایران را افزایش دهند، آن وقت دو بحران امنیتی در دو آبراه استراتژیک روی دست‌شان می‌ماند، یکی باب المندب و دیگری تنگه هرمز. همزمانی درگیری نظامی در این دو منطقه، کمر اقتصاد جهانی را می‌شکند.
 
رضا عباسی، فعال رسانه: پیشرو دزه‌یی بزرگ‌ترین رابط موساد در اقلیم کردستان و اصلی‌ترین منبع مالی جاسوسان آموزش دیده موساد جهت انجام مأموریت‌های اطلاعاتی و تروریستی در ایران بوده است. وی همچنین نقش‌ کلیدی در تأمین انرژی رژیم صهیونیستی ایفا می‌کرد که در حملات ‎سپاه پاسداران به ‎اربیل به هلاکت رسید.
 
سیدمحمد حسینی، معاون رئیس‌جمهور: رزمندگان یمن که عاشق شهید حاج قاسم هستند، سخن سردار دل‌ها خطاب به آمریکا را تکرار می‌کنند که «ما حوادث سختی را پشت سر گذاشته‌ایم، بیا ما منتظریم، مرد این میدان ما هستیم برای شما... این جنگ را شما شروع می‌کنید، اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم.»
 
سیدعباس صالحی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات: پیگیری جنایات اسرائیل در دادگاه لاهه از سوی آفریقای جنوبی، فارغ از نتیجه دادگاه، ارزشمند و مهم است. اینکه کشوری غیر اسلامی، پیگیر دفاع از مظلومان فلسطین است. فلسطین، موضوعی صرفا فلسطینی یا عربی یا اسلامی نیست، زخمی جانکاه بر جان و کیان انسانیت است. همگان صدای این ملت باشیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات