صبح صادق >>  پاسدار >> گزارش
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۵۵۵۰۵

سربازگیری برای امام زمان(عج) و آینده انقلاب

همایش عضویابی و گزینش ستاد نمایندگی سپاه با حضور جمعی از مسئولان، مدیران و گزینش‌گران نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، «حجت‌الاسلام طیبی‌فر» در این همایش جریان‌شناسی و شناخت جایگاه ولی فقیه را از اهم مسائل امروز جوانان دانست و اظهار داشت: «جریان‌شناسی امروز به معنای شناخت جبهه ملی، نهضت ملی، بنی صدر و منافقین نیست؛ چرا که خباثت این افراد و جریان‌ها را کوچه و بازاری‌های منصف هم می‌شناسند؛ بلکه جریان‌شناسی امروز به معنای شناخت کسانی است که در متن و بدنه انقلاب هستند، ولی به انقلاب و دین وابسته نیستند، کسانی که با ظاهر انقلابی به فکر لطمه زدن به انقلاب و کشور هستند.»
وی در ادامه با اشاره به روایت امام علی(ع) «كُنْ كَالنَّحْلَةِ إِذَا أَكَلَتْ أَكَلَتْ طَيِّبا وَ إِذَا وَضَعَتْ وَضَعَتْ طَيِّبا وَ إِذَا وَقَعَتْ عَلَى عُودٍ لَمْ تَكْسِرْه»؛ همانند زنبور عسل باش، اگر بخورد، پاکیزه خورد،اگر بگذارد، پاکیزه گذارد و اگر بر شاخى نشیند،آن را نشکند، بیان داشت: «در انتخاب، گزینش و جذب افراد باید گل‌نشین باشیم و گلی را انتخاب کنیم که شهد‌دار باشد‌ یعنی افرادی را برای سپاه انتخاب و گزینش کنیم که نه تنها ظواهر معنوی را در خودشان پرورش داده‌اند‌. بلکه آن شهد و جوشش انقلابی و بسیجی را داشته باشند؛ کسانی که در انقلاب میدان‌داری می‌کنند.»
حجت‌الاسلام طیبی‌فر ضمن تشکر از کارکنان بخش جذب و عضویابی گفت: «سختی کار و زحمات عزیزان بخش گزینش بر کسی پوشیده نیست. شما عزیزان این مطلب را بدانید که شما در حال سربازگیری برای امام زمان(عج) و آینده انقلاب اسلامی هستید و این جزء مهم‌ترین وظایف در زمان غیبت است.»
در بخش دیگری از این مراسم سرهنگ پاسدار «مسعود گلکار» ضمن بیان بایدها و نبایدهای جذب افراد در سپاه، به الزامات و ویژگی‌های شخصی، خانوادگی، تحصیلی، اعتقادی و سیاسی اشاره کرد و اظهار داشت: «بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب «در گزینش بگردید بهترین‌ها را پیدا کنید». در این گزاره خط‌دهی رهبر معظم انقلاب بر نظام آموزشی استوار است. باید برای پیدا کردن بهترین افراد بیشترین تلا‌ش‌ها را بکنید.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات