اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۵۶۶۴۷

وزیر راه و شهرسازی خبر داد: عزم وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن نیروهای مسلح

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عزم این وزارتخانه برای تامین مسکن نیروهای مسلح، گفت: بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

از وزارت راه و شهرسازی، "مهرداد بذرپاش" در جلسه هم اندیشی اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش جمهوری از عزم جدی وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن نیروهای مسلح خبر داد و افزود: بهترین و بی‌سابقه ترین تصمیم برای تامین مسکن خانواده بزرگ ارتش گرفته شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود ۲ میلیون و ۲۲۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور وارد مراحل مختلف ساخت شده است، ادامه‌داد: بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح در مراحل مختلف عملیات ساخت قرار گرفته است.

وی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، با اشاره به بیش از ۴۸ هزار شهید در خانواده ارتش، به جایگاه والای یتیم در قرآن اشاره کرد و گفت: تاکید قرآن در خصوص یتیم نشان می‌دهد که چه نعمتی از آن سلب شده و خداوند سبحان خود را مدافع یتیمان می‌داند، زیرا ضایعه فقدان پدر و تحمل درد آن آسان نیست و نمی‌توان این همه هزینه و تحمل دشواری به جانبازان و شهدا را بدون پاسخ گذاشت.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حتما فرزندان شهدا، برای نگهداشتن پرچم انقلاب که خودشان برافراشته اند، اولی هستند، اظهار داشت: برخی با سوء مدیریت‌های خود به دنبال پشیمان کردن مردم از انقلاب اند.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند که تاریخ ۴۵ ساله انقلاب سیاه و تاریک دیده شود، در حالی که این مقطع تاریخی روشن‌ترین و افتخار آمیزترین دوره است.

بذرپاش با بیان اینکه مسیر حق را شهدا مشخص کردند، گفت: در این مسیر نباید تردید کرد.

وی در پایان بر نقش آفرینی هرچه بیشتر خانواده‌ها در عرصه‌های مدیریتی کشور تاکید کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رزمنده دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
دوسال تصویب شده ۵۰هزارمسکن برای رزمندگان معسرنیروهای مسلح ساخته شودخبرمهم خوب تشکرازدولت وقرارگاه مسکن ستادکل
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات