سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۵۷۴۱۶

رئیس جمهور: کمیته امداد خمینی (ره) امروز مورد اعتماد همه است

سخنرانی رئیس جمهور در جشن ملی توانمند سازی ۱۰۰ هزار مدد جوی کمیته امداد امام خمینی (ره) دقایقی قبل آغاز شد.

«آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جشن ملی توانمند سازی ۱۰۰ هزار مدد جوی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: در سال ۵۷ بعد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد جز اولین نهاد هایی است بود ک به فرمان امام تشکیل شد. کمیته امداد برکات زیادی در توجه به محرومان و نیازمندان و مددجویان داشته است. بزرگانی در این مجموعه بودند که یاد نیک انها بر زبانها جاری است.

وی ادامه داد: مردان و زنان نیکوکار فراوانی در کشور داریم و این کمک حتی مربوط به افراد دارای مکنت و دارای امکانات نیست، هستند افرادی که خود به نوعی نیازدارند ولی نیاز دیگران را هم برطرف می کنند. 

آیت الله رئیسی با بیان اینکه "دگرخواهی در پرتو خداخواهی جلوه ای از زندگی مومنانه مردم است" بیان کرد: در مسئله کرونا یادتان است که در کشور های غربی و اروپایی فروشگاه ها غارت شد و رحمی وجود نداشت ولی یک نوع از این خبر ها در کشور ما مشاهده نشد زیرا رهبر معظم انقلاب کمک مومنانه را مطرح کردند و این کمک مومنانه باعث شد در کشور شاهد این حوادث نباشیم مردم به فکر یکدیگرند و دگرخواهی در پرتو خداخواهی جلوه ای از زندگی مومنانه مردم است. 

رئیس جمهور با بیان اینکه کمیته امداد امروز مورد اعتماد همه است، خاطر نشان کرد: همه به این کمیته اعتماد دارند و این اعتماد باعث توجه مردم شده است. محور در کمیته امداد توامند سازی است. 

به گفته سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس برنامه ششم که از سال ۹۶ آغاز شد، کمیته امداد و بهزیستی مکلف به ایجاد سالانه ۱۰۰ هزار شغل شد که سهم کمیته از این تعداد ۷۰ هزار شغل بود و به عبارتی در طول برنامه می بایست حدود ۳۷۰ هزار شغل ایجاد می کردیم و خوشبختانه تا امروز موفق شدیم بیش از یک میلیون برسیم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات