سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۵۷۵۸۸

بذرپاش: بیش از ۵ هزار واحد مسکن مهر فردا در پردیس به بهره‌برداری می‌رسد

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر باقیمانده از گذشته، در شهر جدید پردیس به بهره‌برداری می‌رسد.
مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حاشیۀ جلسۀ هیئت دولت در صبح امروز گفت: تا امروز شاهد رشد ۵۵ درصدی ترانزیت هستیم که نشان می دهد اقدامات دولت برای رشد ترانزیت به نتیجه رسیده است. وی ادامه داد: در موضوع احداث راه روستایی، هدف گذاری که برای امسال کرده بودیم، احداث ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی بود که ما از این عدد عبور کرده‌ایم و خدا را شکر می‌کنیم که با این رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال قبل مواجه بوده‌ایم. انشالله برای سال آینده، هدف‌گذاری بالاتری را برای احداث و بهسازی راه روستایی، که یکی از نقاط هدف توسعه عمرانی دولت است، تعیین کرده‌ایم.بذرپاش افزود: انشالله فردا، بیش از ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر باقیمانده از گذشته، در شهر جدید پردیس به بهره‌برداری می‌رسد و در راستای اتمام مسکن مهرهای باقی مانده از گذشته، که یکی از تعهدات دولت است و ما بر خود فرض می‌دانیم که آن‌ها را به اتمام برسانیم، فردا در شهر جدید پردیس این مسکن‌ها تقدیم متقاضیانی که سالها منتظر دریافت مساکن مهرشان بودند، خواهد شد.وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این مسیر ادامه دارد و در ابتدای سال نیز هم در خود شهر جدید پردیس و هم در شهرهای دیگر به این تعداد افزوده خواهد شد و به فضل خدا تا انتهای دولت، مسکن‌های مهر باقی مانده را تعیین تکلیف کنید و متقاضی باقی نماند.
وی گفت: موضوع دیگرف افتتاح سالن جدید در ترمینال فرودگاه مشهد و افزایش ظرفیت فرودگاه از ۷ میلیون ظرفیت سالانه اسمی، به ۱۰ میلیون ظرفیت سالانه اسمی است. بیش از ۲۰ هزار متر مربع به فضای ترمینال فرودگاه مشهد اضافه می‌شود و در نتیجه آن، ظرفیت اسمی فرودگاه از ۷ میلیون به ۱۰ میلیون افزایش خواهد یافت.وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: البته، ظرفیت واقعی در حال استفاده، بیش از این مقدار است و بنده، ظرفیت اسمی را خدمت دوستان عرض کردم.بذرپاش گفت: همچنین، در پارک پوزیشن‌هایی که برای استقرار هواپیما هستند، ما شاهد یک رشد ۴۰ درصدی را خواهیم بود و افزایش تعداد ایستگاه‌هایی که برای سوار شدن مسافران در هواپیما در شبکه فرودگاهی استفاده می‌شود، نقش بسیار مهمی در افزایش ظرفیت فرودگاهی خواهد داشت.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات