بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۵۷۸۶۷

کنعانی: دولت‌‌ها و مجامع بین‌المللی ماشین کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اوضاع جاری در غزه گفت: مسئولیت بین‌المللی برای همه ملت‌ها، دولت‌ها و مجامع و سازوکارهای بین‌المللی است که ماشین کشتار و جنایت رژیم صهیونیستی را به فوریت متوقف کرده و به یاری ملت فلسطین بشتابند.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (یکشنبه) ۱۲ فروردین ماه در آیین تکریم پرچم در روز جمهوری اسلامی ایران طی اظهاراتی بیان کرد: ملت سرفراز و تاریخ ساز ایران با حضور متمادی پای صندوق‌های رای نقش مستقیم خود در حفظ، استمرار و پیروزی‌های درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کردند. کنعانی ادامه داد: مفتخریم در طول ۴۵ سال گذشته انقلاب، ملت صفحات درخشانی را رقم زدند. دستاوردهای عظیم ایران در میادین مختلف بر کسی پوشیده نیست و ملت بزرگ ایران عزم مشترک دارند و تمامی اقوام و اصناف کشور ان‌شاءالله در تداوم اهتزاز و افتخارآفرینی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، همچنان پا به پای هم و شانه به شانه ایفای نقش کنند و روز به روز صفحات درخشان‌تری بر تاریخ پرشکوه این کشور بیفزایند.سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ما ۴۵ سال پرشکوه را پشت سر گذاشتیم‌، افزود: سال ۱۴۰۲ هم سال پررونقی در مناسبات و روابط خارجی جمهوری اسلامی بود. پیشرفت‌های بسیار خوبی را در توسعه روابط خارجی با کشورهای مختلف و همچنین حضور و مشارکت در مجامع بین‌المللی و سازوکارهای چندجانبه داشتیم.
کنعانی ادامه داد: دولت ایران عزم آن دارد در سال جدید نیز با اراده جدی روابط خودش را همه کشورهایی که مایل هستند در چارچوب منافع مشترک و احترام متقابل با ایران روابطشان را توسعه دهند، این روابط را گسترش دهد.وی همچنین گفت: ایام دردناکی در تاریخ فلسطین است و روزهای سختی را شاهد هستیم. این یک مسئولیت بین‌المللی برای همه ملت‌ها، دولت‌ها و مجامع و سازوکارهای بین‌المللی است که ماشین کشتار و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین را به فوریت متوقف کنند و به یاری ملت مظلوم فلسطین بشتابند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات