تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۵۸۳۴۳

کتائب حزب‌الله: وعده صادق مصداق بارز ضرورت بازدارندگی دشمن بود

کتائب حزب‌الله عراق امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای ضمن تبریک پاسخ تنبیهی ایران به رژیم اسرائیل تاکید کرد که عملیات «وعده صادق» مصداق بارز ضرورت تداوم معادله بازدارندگی دشمن بود.
«دشمن صهیو-آمریکایی و پیروانشان، زبانی جز سلاح برای فروکش کردن طغیان و نابودی ظلم آنها و جنایاتشان نمی‌فهمند». این بخشی از بیانیه بامدادی کتائب حزب‌الله عراق درباره پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی است. در این بیانیه تاکید شد که عملیات وعده صادق مصداق بارز ضرورت ادامه معادله بازدارندگی دشمن در قبال تجاوزها و جنایاتش است. «اگر سلاح نبود، نه سرزمین ما در مرحله اول اشغال آزاد می‌شد و نه داعش شکست می خورد. همان‌طور که حاکمیت کشورمان نیز بازگردانده نمی‌شد».کتائب حزب‌الله عراق افزود که حمایت از اسرائیل یکی از وظایف اصلی پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه 14 آوریل، عملیات تنبیهی خود علیه رژیم صهیونیستی را در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم بویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق آغاز کرد. در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، در نخستینم حمله مستقیم علیه اسرائیل، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران سرلشکر محمد باقری نیز تصریح کرد که «عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود..: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود».
به گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این عملیات هم مرکز اطلاعاتی بزرگی که اطلاعات لازم را برای این جنایت برای صهیونیست‌ها در ارتفاعات جبل الشیخ تامین می‌کرد هدف قرار گرفت و هم پایگاه هوایی نواتیم که حمله به کنسولگری ایران از آنجا صورت گرفته بود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات