سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۵۸۸۵۶

معاون حقوقی رئیس جمهور: پیگیر اجرای رای دادگاه منافقین در خارج از کشور هستیم

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: منتظرم صدور رای دادگاه منافقین هستیم تا آن رای که امکان اجرا آن در خارج از کشوروجود دارد را پیگیری کرده تا رای در خارج از کشور نیز اجرا شود.

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در رابطه با پیگیری دولت برای محاکمه منافقین گفت: خوشبختانه در این دولت با پیگیری های صورت گرفته معاونت حقوقی و هم پیگیری های وزارت اطلاعات این کار در تاریخ انقلاب برای اولین بار در این دولت انجام شد. اسناد جنایات و خیانت های سازمان مجاهدین خلق توسط وزارت اطلاعات جمع آوری شده و تحویل قوه قضاییه شد و خوشبختانه قوه قضاییه نیز دادگاه ها را تشکیل داده است و در حال رسیدگی است.

پیگیر اجرای رای دادگاه منافقین در خارج از کشور هستیم

دهقان در رابطه با اجرای رای این دادگاه ها گفت: ما منتظر صدور رای هستیم تا آن رایی که امکان اجرا آن در خارج از کشور وجود دارد را پیگیری کرده تا رای در خارج از کشور نیز اجرا شود. سازمان منافقین با همه جنایاتی که کردندچون برخورد مناسبی در داخل کشور در سال های گذشته با آن ها صورت نگرفته است جسارتشان زیاد تر شده و با وجود شهید کردن بیش از 17000 نفر از مردم ما، طلبکار نیز هستند. درواقع شاید در این سال های اخیر بزرگترین سازمان تروریستی دنیا می توانند محسوب شوند.

این افراد خودشان چیزی نیستند و فقط تحت حمایت آمریکا هستند

دهقان با توجه به حمایت های آمریکا از سازمان منافقین گفت: این ها خودشان چیزی نیستند و واقعیت آن است که آمریکا آن هارا در سال های متمادی گذشته حمایت کرده است و تجهیزات و امکانات لازم را به آن ها داده است و به این افراد پول داده است تا مرتکب این جنایات شوند؛ همانطور که الان نیز تحت حمایت آمریکا هستند و آمریکا این افراد را بعد از مرگ صدام در عراق حمایت کرد و با حمایت آمریکا برا ی زندگی به کشور های اروپایی رفتند. بنابراین این افراد یک جریان منافق آمریکا هستند که علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات