صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۵۹۳۷۳

توسعه صنعتی کردستان تحسین برانگیز است

معاون رییس جمهور در امور مجلس تاکید کرد:توسعه صنعتی صورت گرفته در استان کردستان قابل تقدیر و در راستای عملیاتی سازی دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
سید محمد حسینی ادر بازدید از مجتمع فولاد کردستان در شهرستان بیجار اظهار داشت :
"طرح مجتمع کارخانه آهن اسفنجی بیجار که زنجیره فولاد این استان را تکمیل می‌کند امروز همه مسؤولان در راستای پیشرفت این استان تلاش دارند و شاهد پیشرفت چشمگیر این پروژه مهم ملی هستیم که نشان از دلسوزی و توانمندی مدیران شرکت صنایع فولاد کردستان دارد. "
حسینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت‌ها همواره تاکید دارند، گفت: نقش‌آفرینی و مدیریت بهینه شرکت صنایع فولاد کردستان، در مسیر تحقق فرمایشات مقام‌معظم رهبری است و امیدواریم در آینده نزدیک این مجموعه به دست رئیس جمهور افتتاح شود.
حسینی تاکید کرد: خوشبختانه طرح‌های نیمه تمام در این استان در حال تکمیل است. کردستان شایسته توسعه است و این مهم با همدلی و هم افزایی رقم می‌خورد. ما از اقتدار و امنیت خوبی برخوردار هستیم و همه فکر می‌کردند ایران چگونه می‌تواند در حوزه نظامی قدرتمند باشد اما پهپادهای ما از لایه‌های دفاعی آنان عبور کند و این نشان از اقتدار ایران اسلامی است که باید شرایطی برای توسعه ایران اسلامی فراهم کنیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: هر پروژه‌ای که موجب اشتغال شود زمینه پیشرفت را فراهم می‌کند و در این مجموعه نیز اشتغال زایی خوبی به صورت مستقیم و غیرمستقیم اتفاق افتاده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات