بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۶۰۴۹۲

رایزنی تلفنی علی باقری و وزیر خارجه پاکستان درباره اوضاع جاری در غزه

سرپرست وزارت امور خارجه ایران با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی‌اش با وزیر خارجه پاکستان گفت: پیشنهاد ایران برای برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی و سایر اقدامات موثر، جدی و مشترک برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی را تشریح کردم.
علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه امروز (یکشنبه) ۱۳ خرداد ماه از تماس تلفنی با وزیر خارجه پاکستان خبر داد. باقری در این باره اعلام کرد: در گفت‌وگوی تلفنی با محمد اسحاق‌دار، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، ضمن تشکر از پیام‌های تسلیت مقامات و حضور هیأت‌ عالی‌رتبه پاکستان در آیین بزرگداشت شهدای خدمت، در خصوص برنامه‌های پیش‌ رو و موضوعات مهم به ویژه جنایات رژیم اشغالگر در فلسطین گفت‌وگو و تبادل نظر کردم.
وی افزود: پیشنهاد کشورمان برای برگزاری نشست فوق‌العاده وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی و سایر اقدامات موثر، جدی و مشترک برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی، به شمول اقدام جمعی برای کمک به اجرای دستور موقت دیوان بین‌المللی دادگستری و پیگیری کیفری جنایات سران رژیم را تشریح کردم.سرپرست وزارت خارجه ایران ظرف روزهای اخیر با وزرای خارجه عربستان سعودی، قطر، عمان، ترکیه و الجزایر درباره پیشنهاد ایران برای برگزاری نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی تلفنی گفت‌وگو کرده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات