سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۶۰۶۶۴

تحمیل پزشکیان و جهانگیری به جبهه اصلاحات!

یک منبع آگاه در جبهه اصلاحات گفت که این موضوع صحت نداشته و آقایان جهانگیری و پزشکیان به این حد نصاب دو سوم رای نرسیده‌اند.

روز گذشته جبهه اصلاحات که پیش از این انتخابات مجلس را تحریم کرده بود در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عباس آخوندی، مسعود پزشکیان و اسحاق جهانگیری به عنوان نامزدهای اختصاصی جبهه اصلاحات ایران با رأی دوسوم اعضای مجمع عمومی برای انتخابات ریاست جمهوری تعیین شده‌اند.

در بخش دیگری از این خبر ساز و کار انتخاباتی اصلاح‌طلبان اعلام کرده است که این جلسه با حضور نامزدهای معرفی شده از سوی اعضای این جبهه برای ریاست جمهوری برگزار شده و از میان پنج نامزدی که انتخاب آنها طی سازوکاری مصوب صورت گرفته بود، سه نامزد موفق به کسب آرای دوسوم اعضای حاضر در این جلسه شدند.

نکته قابل توجه در متن این بیانیه آن است که جبهه اصلاحات مدعی است که درباره این نامزدها رأی گیری انجام شده و عباس آخوندی به عنوان نفر اول و مسعود پزشکیان و اسحاق جهانگیری با رأی برابر توانستند دوسوم آرای مجمع عمومی را به دست آورده‌اند.

رای آوردی آخوندی، پزشکیان و جهانگیری با دوسوم آرا در حالی مطرح شده است که یک منبع آگاه در جبهه اصلاحات به «مشرق» گفت که این موضوع صحت نداشته و آقایان جهانگیری و پزشکیان به این حد نصاب نرسیده‌اند، این خبر نشان از تحمیل این دو نامزد به اصلاح‌طلبان از سوی بخش رادیکال جبهه اصلاحات دارد.

پیش از برخی اخبار نیز منتشر شده بود که شریعتمداری در این نشست رای نیاورده است اما علی اصغر احمدی رییس ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری در واکنش به این خبر منتشر شده در رسانه‌ها اعلام کرد که حضور شریعتمداری در جلسه جبهه اصلاحات صحیح نیست و ایشان در این جلسه حضور نداشته است، این موضوع به معنای آن است که شریعتمداری در صورت تائید صلاحیت نامزد جبهه اصلاحات نبوده و به صورت مستقل در انتخابات حاضر خواهد شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات