فرهنگی >>  فرهنگی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۶۱۲۷۹

امضای تفاهم نامه برای آموزش‌های مهارتی به خانواده‌های سپاه

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و سپاه پاسداران برای آموزش‌های مهارتی به خانواده‌های سپاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

با اجرای این تفاهم‌نامه، که به امضای معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مشاور فرمانده کل و معاون امور خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسید، طی ۳ سال، ۱۵۰ هزار نفر از اعضای خانواده‌های سپاه مستقر در شهرک‌های مسکونی در سراسر کشوراز آموزش‌های مهارتی بهره مند می‌شوند. 

امضای تفاهم نامه برای آموزش‌های مهارتی به خانواده‌های سپاه
بهره‌مندی از اساتید و کارشناسان معاونت خانواده سپاه در طراحی سوال و آزمون عملی، تهیه و تدوین و بازنگری استانداردها، اعطای مجوز آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد به اشخاص حقیقی و حقوقی و تعاونی‌های معرفی شده و ارزشیابی و سنجش مهارت آموزان از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است.
 عظیمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به ظرفیت‌های این سازمان از جمله ۶۵۷ مرکز دولتی و ۲۴ هزار آموزشگاه آزاد فعال، بیان داشت: این ظرفیت‌ها می‌تواند فعالیت‌های مهارت آموزی در سپاه را گسترش دهد.
تجربه موفق مهارت افزایی سربازان نیرو‌های مسلح و اعطای تسهیلات و امتیاز ویژه برای دارندگان مهارت در بخش مشاغل خانگی از دیگر موضوعاتی بود که رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به آن اشاره کرد.
در این مراسم حجت الاسلام زنگنه، مشاور فرمانده کل و معاون امور خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای اجرای نهضت ملی مهارت آموزی و توجه ویژه به سرمایه انسانی، اظهار داشت: امکانات و ظرفیت‌های این سازمان می‌تواند باعث توانمندی خانواده‌های سپاه و به کمک به اشتغال پایدار در کشور شود.

 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات