صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۶۱۲۸۷

اژه‌ای: اگر در انتخابات غفلت کنیم به کشور و امنیت لطمه می‌خورد

رئیس دستگاه قضا گفت: انشاالله با حضور پرشور و پرمعنای مردم و انتخاب صحیح آینده بهتری برای کشور رقم می‌زنیم، اگر در این زمینه غفلت کنیم به کشور و امنیت لطمه می‌خورد و دشمن را جسور می‌کند، اما اگر یک حضور معناداری داشتیم صحنه را عوض می‌کنیم.
حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و مسئولان عالی دستگاه قضا امروز پنجشنبه ۳۱ خردادماه به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.رئیس قوه قضاییه در مراسم تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) بیان کرد: در عصر حاضر امام(ره) نوری بود در این جاهلیت مدرن، این نور هدایت در عصری طلوع کرد که اندیشکده‌های مستکبران عالم تلاش کرده بودند معنویات و اسلام را کمرنگ کنند.
وی افزود: وقتی کلام امام را پی بگیریم و سخنان امام را رصد کنیم دو چیز یعنی اسلام و مردم پررنگ‌تر از همه کلام‌ها در فرمایشات امام بود.
رئیس قوه قضاییه ادامه داد: امام مردم متدین را بالاترین قدرت می‌دانست، امام با اعتماد به همین مردم چنین انقلابی را به پا کرده که تا به امروز در حال پیشرفت است.
حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه قدرت اصلی امام خمینی(ره) در مقابل استکبار، بعد از ایمان به خدا و قاطعیت در رهبری، مردم بودند، گفت: امام با مردم، رژیم شاهنشاهی را سرنگون کرد. امام با ایمان و قدرت مردم در مقابل آمریکا ایستاد. امام با منیت‌ها برخورد می‌کردند.
وی افزود: امام قبول نمی‌کردند در هیچ دستگاهی یک نفر مورد ظلم قرار بگیرد، با همین نگاه بود که حکومت اسلامی ایران به نام جمهوری اسلامی ایران نام گرفت.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: انشاالله با حضور پرشور و پرمعنای مردم و انتخاب صحیح آینده بهتری برای کشور رقم می‌زنیم، اگر در این زمینه غفلت کنیم به کشور و امنیت لطمه می‌خورد و دشمن را جسور می‌کند، اما اگر یک حضور معناداری داشتیم صحنه را عوض می‌کنیم.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: در مرحله اول حضور پرشور مردم است که باید زمینه‌ها و بستر این حضور پرمعنا را فراهم کنیم، با وحدت کلمه، همدلی و با همین ظرفیت‌های مهم خدادادی قطعا قدم‌های بلندتری را در راستای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم برخواهیم داشت.

شهادت می‌دهم قاطبه همکاران در قوه قضاییه در جهت اجرای عدالت هستند

وی گفت: شهادت می‌دهم قاطبه همکاران ما در قوه قضاییه در جهت رفع تظلمات، اجرای عدالت و انجام وظایف‌شان هستند. همه در تلاش هستند که ظلمی نباشد و عدالت را محقق کنند و گسترش دهند.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به همراه اعضای شورای عالی قوه قضاییه پس‌از حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، در آستانه سالگرد شهادت شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام امت(ره) در قطعه ۷۲ بهشت زهرا(س) بر مزار این شهیدان حضور یافته و جهت شادی روح به خون خفتگان انقلاب اسلامی فاتحه‌ای قرائت و از خداوند متعال برای آنان علو درجه و مقام را خواستار شدند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات