بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۶۱۴۳۳

توافق ایران و بحرین برای بررسی چگونگی از سرگیری روابط سیاسی

وزیر امور خارجه بحرین که به منظور شرکت در اجلاس مجمع گفتگو همکاری آسیا (ACD) به تهران سفر کرده با سرپرست وزارت امور خارجه ایران دیدار کرد.

عبداللطیف بن راشد الزیانی‌، وزیر امور خارجه بحرین که به منظور شرکت در اجلاس مجمع گفتگو همکاری آسیا (ACD) به تهران سفر کرده، امروز با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه ایران دیدار و رایزنی کرد.

بیانیه مشترک در خصوص مذاکرات سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه بحرین

در چارچوب روابط تاریخی برادرانه پادشاهی بحرین و جمهوری اسلامی ایران و پیوندهای دینی، همسایگی، تاریخ مشترک و منافع متقابل بین آنها، جناب آقای عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه و جناب آقای علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه سوم تیر ماه در تهران به مناسبت سفر وزیر امور خارجه بحرین به جمهوری اسلامی ایران و به دعوت سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست مجمع گفتگوی همکاری آسیا، دیداری دوجانبه داشتند.

در این دیدار دو طرف بر ایجاد ساز و کارهای لازم برای آغاز گفتگوهای دو کشور برای بررسی چگونگی از سرگیری روابط سیاسی توافق کردند.

پیشتر نیز وزیر خارجه بحرین به منظور ادای احترام به مقام شهدای خدمت و شرکت در مراسم یادبود این شهیدان به تهران سفر کرده بود.

نشست وزرای خارجه مجمع گفتگو همکاری آسیا (ACD) فردا دوشنبه در تهران برگزار خواهد شد.

برچسب ها: علی باقری ، بحرین ، بصیرت
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات