سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۶۱۷۹۴

قاضی‌زاده: دیپلماسی دولت سیزدهم اسلامی و عزتمندانه بود

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در اجتماع هواداران سعید جلیلی در اسلامشهر، گفت: دیپلماسی دولت سیزدهم اسلامی و عزتمندانه بود. دولت‌های اروپایی در زمان شهید رئیسی نه‌تنها قطعنامه صادر نکردند بلکه یک‌به‌یک با ما ارتباط گرفتند.
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در اجتماع هواداران سعید جلیلی در اسلامشهر، گفت: دیپلماسی دولت سیزدهم دیپلماسی عزت بود.قاضی زاده هاشمی در ابتدای این اجتماع، گفت: انتخابات ریاست جمهوری محل کسب قدرت نیست، اینجا خادم جمهور انتخاب خواهد شد. اینکه آیت الله رئیسی یک نماد در کشور شد، برای این بود، که فارغ از مسئولیت خود در میان مردم بود، اگر حادثه‌ای رخ می‌داد، آیت الله رئیسی خود را به سرعت به مردم و در صحنه می‌رساند.معاون رئیس جمهور با اشاره به اهمیت خدمت به مردم گفت: خدمت به مردم گمشده ما در نظام مدیریتی کشور بود، متأسفانه پس از پیروزی انقلاب عده‌ای بر سر کار آمدند، که از مردم دور بوده و منزل آنها در منطقه یک و شمال شهر تهران بود.وی اضافه کرد: برخی ذره ذره از انقلاب آبرو گرفتند و بر مدیریت‌ها سوار شدند، با پول این مردم درس خواندند، عده‌ای نوکیسه شدند، اکنون ثروت غیرقابل محاسبه دارند، ۴۰ یا ۵۰ سال پیش چیزی نداشتند و همیشه هم در این کشور مسئولیت داشتند، هر متر از خانه وی ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان است، چگونه این ثروت را جمع کرده اند. قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: برخی افراد ۳۰ سال مسئولیت داشته‌اند اما هنوز طمع بازگشت به قدرت دارند.وی افزود: این‌ها خانه‌هایشان در شمال تهران است و امروز داد می‌کشند و فریاد می‌زنند تا هرطور شده دوباره برگردند؛ چون قدرت و ثروت به هم پیوند خورده است. قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: این‌ها مقابل شخصیت‌هایی قرار می‌گیرند که می‌خواهند ثروت را از مرکز به سراسر کشور پخش کنند.

۳۰ درصد دارایی مردم‌‌ در دهه ۹۰ کم شد

وی افزود: یک دهه سفره مردم کوچک شد و 30 درصد دارایی ها و قدرت خرید مردم در دهه 90 کاسته شده است.وی با اشاره به اینکه عده ای فقط ادعای ارتباط با دنیا را داشتند و در عمل دستاوردی نداشتند، گفت: بیش از ۳۰ سال برای ارتباط با دنیا وقت داشتند چرا نکردند؟ کدام یک از وعده های که دادند عملی شد؟قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: شما میخواهید سایه جنگ را از کشور بردارید؟ سایه جنگ را شما بر سر این کشور آورید، هر وقت سر کار بودید شورای عالی امنیت ملی علیه ما قطع نامه صادر کرد.

از آمریکایی‌ها خیری به کسی نمی‌رسد

وی افزود: دولت‌های اروپایی در زمان شهید رئیسی نه‌تنها قطعنامه صادر نکردند بلکه یک‌به‌یک با ما ارتباط گرفتند. در زمان مدعیان بلد بودن در چین ما سفیر نداشتیم و کسی به فکر نبود، فروش 2 میلیون بشکه نفت ما به 300 هزار بشکه رسید در حالی که امروز فروش نفت ما به همان 2 میلیون بشکه برگشته است.به کسی رای بدهید که از جنس خودتان است.
قاصی زاده هاشمی گفت: خطاب به بعضی‌ها عرض می‌کنم که از آمریکایی‌ها هم خیری به کسی نمی‌رسد. افرادی که در طول هشت سال دولت داری همه چیز را به دیپلماسی ذلیلانه گرده زده بودند در حالی همه می دانند، در هیچ جای دنیا آبرویی برای التماس کننده وجود ندارد.وی افزود: امروز شاهد هستیم که این جریان مرتجع شناخته شده، جریان اصیل انقلاب را به بلد نبودن زبان دنیا متهم می کند و به التماس های ذلیلانه خود افتخار می کند. اما شهید رئیسی و امیرعبدالهیان الگوی از دیپلماسی اسلامی و عزتمندانه را نمایش دادند.
قاضی زاده تاکید کرد: شما در زمان جمهوری خواه‌ها و دموکرات‌ها بودید و به اندازه کافی هم به آنها باج دادید، تعدادی از آمریکایی‌ها در لبنان اسیر بودند، شما کمک کردید، نجات پیدا کنند، به آمریکایی‌ها کمک کردید، در افغانستان مستقر و مسلط شوند، با طالبان اول با کمک دولت ایران جنگیدید، آنها را حذف کردید و دولت دست نشانده آمریکایی گذاشتید، در سایر کشورها هر جا آمریکایی‌ها به کمک شما نیاز داشتند، به آنها کمک کردید، که من معذورم برخی موارد را ذکر کنم.
وی افزود: سال گذشته فتنه علیه کشور ما راه انداختند، ضد انقلاب در ۸۰ کشور علیه ما راهپیمایی راه انداختند، بین ۵۰ الی ۸۰ هزار نفر را در برلین جمع کردند، به قول خودشان همه کشورهای دنیا را علیه ملت ایران بسیج کردند، اما نتوانستند، محکومیتی علیه ایران بگیرند و یا قطعنامه‌ای صادر کنند، نه تنها این نشد، بلکه دولتهای اروپایی نیز یک به یک عقب نشینی کردند و کشورهای متخاصم در منطقه نیز مجدداً به سمت ما بازگشتند.قاضی زاده گفت: زمانی که شما سر کار بودید ترامپ آمد در عربستان ۵۷ کشور را جمع کرد و علیه ایران هم قسم شده و ناتوی اسلامی و عربی درست کرد، پیمان «ابراهیم» در حمایت از اسرائیل را درست کرد و عادی سازی روابط با اسرائیل را رقم زد، اما دولت مکتبی و مصمم سر کار آمد آن پیمان را شکاند و ۵۷ کشور را از هم پاشاند و دانه به دانه آن گشورها درصدد برقراری ارتباط با ایران برآمدند و گفتند، شما درست می‌گوئید و از آمریکایی‌ها خیری به کسی نمی‌رسد.
نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات