صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۶۱۹۱۶

هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۴/۱۲؛ تداوم رگبار باران در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و رعدوبرق و وزش باد در برخی استان‌ها طی امروز خبر داد و اعلام کرد: از امروز تا پایان هفته در برخی نقاط غرب، جنوب‌غرب، نوار شرقی و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید و پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

 بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (سه‌شنبه 12 تیرماه) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های قزوین، البرز تهران و سمنان رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

فردا (چهارشنبه 13 تیرماه) در برخی نقاط شمال غرب کشور ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (14، 15 و 16 تیرماه) در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است.

طی سه روز آینده در برخی نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

بر اساس این گزارش، از امروز تا پایان هفته در برخی نقاط غرب، جنوب‌غرب، نوار شرقی کشور و بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید و پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

دریای خزر امروز و فردا و خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی سه روز آینده مواج است.

آسمان تهران امروز قسمت ابری تا نیمه‌ابری پیش‌بینی شده است که در بعضی ساعات همراه با افزایش باد، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک و به‌تدریج کاهش ابر همراه خواهد بود. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت 24 و 35 درجه بالای صفر است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات