صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۶۲۰۴۰

سردار حاجی‌زاده: به نیت حاج قاسم رأی دادم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در مسجد ابوذر تهران رأی خود را به صندوق انداخت و اظهار کرد: بنده به نیت حاج قاسم در انتخابات شرکت کرده‌ام و رأی‌گیری موجب اقتدار و هر رأی معادل یک تیر موشک است.
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در نخستین ساعت شروع انتخابات‌ جهت اخذ رأی در مسجد ابوذر تهران حاضر و رأی خود را به صندوق انداخت.فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه شرکت در انتخابات، اظهار کرد: رأیی که ملت شریف ایران در صندوق می‌اندازند، به افزایش قدرت، اقتدار و هویت ایران در منطقه و دنیا کمک می‌کند.وی عنوان کرد: بنده به نیت حاج قاسم در انتخابات شرکت کرده‌ام، یک خواهش دارم از مردم رأی‌گیری موجب اقتدار است، مردم تنبلی نکنند شاید انتقاداتی هم باشد اما هر رأی معادل یک تیر موشک است.
 
 
فرآیند رای گیری مرحله دوم از ساعت 8 صبح به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز، این زمان تمدید خواهد شد. رای‌گیری در حدود 59 هزار شعبه اخذ رای انجام می‌شود. بیش از 800 هزار نیروی مردمی در هیئت‌های اجرایی و نظارتی سراسر کشور در حوزه‌های اخذ رای فعال هستند.در این مرحله هر یک از نامزدها حتی یک رای بیشتر کسب کند، پیروز انتخابات خواهد بود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات