صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۸۵ - ۱۵:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۷۰۵

کالین پاول:واشنگتن باید با تهران مذاکره کند


«کالین پاول»، وزیر خارجه پیشین آمریکا روز پنجشنبه گفت: واشنگتن باید با ایران و سوریه مذاکره کند.
به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز از لندن گزارش داد: پاول در سخنانی در نشست یک همایش بازرگانی در لندن، با اشاره به این که ایران یک قدرت منطقه ای است و تعامل با این کشور اجتناب ناپذیر می باشد، بر لزوم دستیابی به راههای گفتگو با ایران و همچنین سوریه تأکید کرد.
او در پاسخ به پرسش خبرنگار رویترز در این نشست گفت: همانطور که می دانید ایران در حال حاضر بسیار خوب عمل می کند و در ارتباط با برنامه هسته ایش هم فشار خاصی را احساس نمی کند.وی خاطرنشان کرد با وجود این که نمی تواند به نمایندگی از جانب دولت جرج بوش، رئیس جمهوری آمریکا سخن بگوید، اما قادر به تصور هیچ گونه شرایطی که موجب بروز درگیری نظامی بین آمریکا و ایران شود، نیست.وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت: در ارتباط با برنامه هسته ای ایران، آمریکا باید با روسیه همکاری کند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات